moj 8 marca :( [dlugie]

81. Data: 2004-03-11 11:44:13

Temat: Re: Przyczyna prosta!
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Mar 2004 09:46:07 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:
: On Wed, 10 Mar 2004 20:07:37 +0100 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl>
wrote:
: > A co do "wychowywania" TŻ to może czasem lepiej powiedzieć wprost że
: > chce się kwiatek i przypomnieć przy kilku okazjach? Bez aluzji w stylu
: > "Hela dostała dziś kwiaty".
:
: Bo typowy standardowy mężczyzna i tak nie zrozumie tej aluzji.

strasznie mnie bawia teksty mezczyzn spod znaku "bo mezczyzna nie rozumie,
ze...". skoro wie, czego nie rozumie, to do rozumienia juz chyba niedaleko?
;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

82. Data: 2004-03-11 11:55:54

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar 2004 11:44:13 GMT I had a dream that Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
wrote:
> [...]
> ze...". skoro wie, czego nie rozumie, to do rozumienia juz chyba niedaleko?

Zrozum, że facet chce sobie czasem odpocząć, a nie tylko w stresie co
parę minut zastanawiać się i analizować tekst kobiety pod każdym
względem "co poeta miał na myśli, a nie powiedział wprost".

83. Data: 2004-03-11 12:07:35

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
[...]
: > ;)
:
: Zrozum, że facet chce sobie czasem odpocząć, a nie tylko w stresie co
: parę minut zastanawiać się i analizować tekst kobiety pod każdym
: względem "co poeta miał na myśli, a nie powiedział wprost".

no nie wiem, ja jakos mam do czynienia z facetami, dla ktorych pojecie
elementarnie prostej aluzji nie jest meczace ;)

kasica

84. Data: 2004-03-11 12:16:26

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chetnie wlacze sie do dyskusji mimo, ze nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisal(a) Katarzyna Kulpa:

> no nie wiem, ja jakos mam do czynienia z facetami, dla ktorych pojecie
> elementarnie prostej aluzji nie jest meczace ;)

Co właściwie masz na myśli?

puchaty

86. Data: 2004-03-11 12:42:44

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar 2004 12:07:35 GMT I had a dream that Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
wrote:
> [...]
> no nie wiem, ja jakos mam do czynienia z facetami, dla ktorych pojecie
> elementarnie prostej aluzji nie jest meczace ;)

albo masz do czynienia z wyjątkami, albo sobie facetów świetnie
wytresowałaś, albo "elemetarnie prosta aluzja" brzmi "kup mi kwiatka" :)

87. Data: 2004-03-11 13:16:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
[...]

e tam. no wez tak na zdrowy rozum, jak ci kobieta powie "wiesz, ta Jadzia
zawsze dostaje takie piekne bukiety na imieniny od Władka, po prostu super"
- to nie domyslisz sie, ze ona tez by chciala dostac? :) to nie musza byc
aluzje. po prostu, bedac z kims, dostajesz ciagle multum informacji na temat
jego potrzeb, marzen, gustow, te informacje sa podawane bezposrednio albo
posrednio, czasem calkiem nieswiadomie.
popatrz na to z drugiej strony: czy chcialbys swojej kobiecie na kazdym
kroku tlumaczyc jak krowie na rowie, jaki jestes, co lubisz, czego
oczekujesz, i jeszcze powtarzac to codziennie, zeby nie zapomniala,
i czy nie balbys sie, ze ja szlag trafi od tych instrukcji obslugi.

kasica

88. Data: 2004-03-11 13:40:42

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" napisała

> [...]
super"
> - to nie domyslisz sie, ze ona tez by chciala dostac? :)

Ja bym się nie domyśliła. Albo inaczej: przyszłoby mi do głowy kilka
powodów, dla których takie właśnie zdanie padło. IMO jeśli ktoś nie mówi
wprost, a od innych oczekuje jasnowidzenia - sam jest sobie winien.
A jeżeli chodzi o konkretnie o Władka - to równie dobrze mogłoby chodzić
albo o samego Władka (bo bardzo przystojny) albo o Jadzię (której nie lubimy
i nie życzymy sobie, zeby dostawała bukiety. Szczególnie od przystojnego
Władka;))

> [...]
> oczekujesz, i jeszcze powtarzac to codziennie, zeby nie zapomniala,
> i czy nie balbys sie, ze ja szlag trafi od tych instrukcji obslugi.

A jak jest łatwiej? Z jasną instrukcją? Czy z instrukcją, której niby nie
ma, ale wiadomo, że jest i "tylko" trzeba odgadnąć jej treść?

Małgośka

89. Data: 2004-03-11 14:42:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Mar 2004 14:40:42 +0100, kolorowa <v...@a...pl> wrote:
: "Katarzyna Kulpa" napisała
[...]

to ja przepraszam, nie rozumiem, co w tym trudnego - zachwyca sie pieknymi
bukietami, znaczy, lubi piekne bukiety. znaczy, nie mialaby nic przeciwko
otrzymaniu takowego. informacje o Jadzi i Wladku mozna roznie interpretowac,
ale informacja o bukietach jest jednoznaczna :)

: A jak jest łatwiej? Z jasną instrukcją? Czy z instrukcją, której niby nie
: ma, ale wiadomo, że jest

kiedy wlasnie tak naprawde wcale jej nie ma, w kazdym razie nie w calosci.
zadne z nas nie wie o sobie wszystkiego ;)

: i "tylko" trzeba odgadnąć jej treść?

e tam, moze nie popadajmy w skrajnosci. sprobuje na przykladzie. nikt
normalny nie wymaga od nikogo, zeby zgadywal ulubione perfumy na podstawie
koloru teczowek oczu i tonu glosu. ale jesli kobita stoi godzine w
perfumerii i sie glosno zachwyca, to chyba da sie wyciagnac wniosek
"zachwyca sie, znaczy podobaja jej sie" ;)

a tak w ogole, to podajac zawsze i wszedzie "jasne instrukcje" czulabym sie
jakbym wiecznie zamawiala meble u stolarza. i gdzie tu pole do popisu dla
drugiej osoby? ja tam wole byc traktowana jak czlowiek myslacy, ktory np. po
X czasie znajomosci zdazyl zauwazyc, ze ukochany lubi dostawac w prezencie
bielizne, albo ze jest mu calkiem wszystko jedno co dostaje, byleby dostal
buziaka do tego. dla mnie odkrywanie takich rzeczy jest przyjemnoscia, nie
jakas meczarnia.

kasica

90. Data: 2004-03-11 14:46:52

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...] A jak jest łatwiej? Z jasną instrukcją? Czy z instrukcją,
> której niby nie ma, ale wiadomo, że jest i "tylko" trzeba
> odgadnąć jej treść?

Ależ oczywiście i naturalnie, ze łatwiej jest z jasną instrukcją. "A teraz,
kochanie, smyraj mnie przez siedemnaście sekund za uszkiem, o, a teraz
pocałuj w obojczyk, o, a teraz spójrz mi głęboko w oczy i odepnij
guziczek"... Proszę bardzo, wszystko jasne, nie trzeba się niczego domyślać,
usługa zgodna ze specyfikacją, satysfakcja gwarantowana. Błeeeeech :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Przyjaźń
mam już dosć
gdzie w Krakowie
poradnia psychologiczna?
babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?