moja matka nie chce zebym byl z moja dziewczyna - poradzcie co robic, prosze

1. Data: 2002-08-03 19:18:09

Temat: Re: moja matka nie chce zebym byl z moja dziewczyna - poradzcie co robic, prosze
Od: "doc" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednego nie rozumiem , tak bardzo narzekasz na matkę,
że jest taka i owaka , a jednocześnie tak bardzo liczy się dla Ciebie jej
zdanie.

Masz 19 lat , najwyższy czas olać matkę i brać się do życia , pamiętaj matki
nie zmienisz , a to że masz do niej
pretensje przedłuża tylko twoją zależność od matki.

doc

1. Data: 2002-08-03 19:43:48

Od: "Loocas" <l...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik doc <d...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Jednego nie rozumiem , tak bardzo narzekasz na matkę,
> że jest taka i owaka , a jednocześnie tak bardzo liczy się dla Ciebie jej
> zdanie.

Nie chodzi o to że się liczy, bo mam swoje. Tylko ona próbuje mi narzucić
swoje zdanie - na siłe. Krzykiem, płaczem, zakazami, itd.

> Masz 19 lat , najwyższy czas olać matkę i brać się do życia , pamiętaj
matki
> nie zmienisz , a to że masz do niej
> pretensje przedłuża tylko twoją zależność od matki.

No to jeszcze jedno - jak jej to powiedzieć i co zrobić. Olać tzn.
wyprowadzić się? Nie bardzo mam gdzie. Pracy też dla mnie nie ma. To nic że
kase umiem sobie zarobić, potrzebna mi stała praca.

1. Data: 2002-08-03 19:46:13

Od: "Loocas" <l...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

> No to sprawa jest jasna - mówisz matce prosto z mostu by się nie mieszała
> i nie stawiała Cię przed wyborem ona czy dziewczyna bo już Piśmie
napisano:
> "i porzuci swoją matkę i ojca swego".
> Niestety - takie jest życie, że czasem trzeba się ostro zbuntować by
rodzice
> dostrzegli, że ich władza się skończyła.

To ja się już ostro buntuje. Tylko że ona taka jest że "musi" się mieszać.
Mówi że nie po to mnie 10 godzin rodziła żeby teraz dała mnie komuś (czyt.
mojej dziewczynie) zniszczyć - nie wiem jak ona to rozumie, ale tak mówi.
Może to głupie ale ja nie wiem jak to wszystko rozegrać...

1. Data: 2002-08-03 21:04:19

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Aug 2002 21:46:13 +0200, Loocas napisał/napisała:
> [...]
> mojej dziewczynie) zniszczyć - nie wiem jak ona to rozumie, ale tak mówi.
> Może to głupie ale ja nie wiem jak to wszystko rozegrać...

Pomysl co sie stanie jesli dziewczyna Cie NAGLE zostawi w takim stanie jakim
jestes obecnie (euforia i wielka milosc).
Wtedy zrozumiesz co Matka miala na mysli ;)

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-08-03 21:31:35

Od: "Maryla" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> kase umiem sobie zarobić, potrzebna mi stała praca.

Nie olac spokojnie powiedziec TO MOJA DZIEWCZYNA,JA CHCE Z NIĄ
BYC.
O swoim zyciu decyduj sam i im szybciej to zrobisz tym lepiej ,taka
sytuacja zostawia slady na przyszlosc(wiem cos o tym).Spokojnie
powiedz ze chcesz sam sie dowiedziec co dobre a co złe.Tylko
nasze wlasne porazki moga nas czegos nauczyc,na cudzych bledach
niczego sie nie uczymy.Jesli mozesz i potrafisz trwaj przy swoim.
Zycze powodzenia
Maryla

1. Data: 2002-08-03 22:19:33

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Loocas" <l...@N...o2.pl> writes:

[..]

> Jak mam przemówić do matki żeby mnie zrozumiała? Zrozumiała że kocham, ze
> serduszka nie wyczyszczę, nie wyrzucę z niego kogoś tak wartościowego jak
> moja dziewczyna. Ona (mama) wogóle nie stara się mnie zrozumieć, ona "wie
> lepiej, jest starsza więc wie więcej", a ja jestem jeszcze "głupim
> gówniarzem który nic nie wie o życiu". Ale kogo kocham to chyba ja wiem
> lepiej, no nie? To moje życie i chyba mam prawo je sobie sam ułożyć. Nie
> chcę sterowania mną. Co mam robić? Pomóżcie? Proszę...

Uh. Ciezki przypadek. Zdaje sie, ze twoja matka po postu boi sie, ze
zostanie sama. Boi sie rywalki, boi sie tego, ze nagle juz nie bedzie
miala synaczka w domu na jej zyczenia, ze zaistnieje inna kobieta w
jej zyciu.

Mozesz sprobowac z nia znow porozmawiac, spokojnie uswiadomic jej, ze
wkroczyles juz w wiek dorosly, ze chcesz miec towarzyszke zycia i ze
nie bedziesz wiecznie mieszkal z nia w jej domu.
Jesli to i twoja upartosc nie pomoze, to nie zostanie Ci nic, jak sie
wyprowadzic i zyc na swoj rachunek.

Ona niestety zawsze bedzie sobie roscila prawa do Ciebie - bo jest
twoja matka. Niemniej, nie bedzie miala wiele do powiedzenia, jesli z
domu sie wyprowadzisz i nie bedziesz od niej zalezny.
W wielu wypadkach to dopiero wlasnie otwiera oczy rodzicom na fakt, ze
dziecko juz jest dorosle i ze nie da soba kierowac do konca zycia.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-03 22:20:26

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Loocas" <l...@N...o2.pl> writes:

> No właśnie. Zapomniałem napisać ze nie jestem - tak jak pewnie myśli mama -
> dzieckiem któremu jeszcze trzeba przewijać pieluchy.
> Mam 19 lat.

Niby tak. Tylko ze widzisz, jesli sie ciagle uczysz a ona Cie
utrzymuje, to ma prawo myslec ze nie jestes dorosly bo nie jestes
jeszcze samodzielny.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-03 22:23:15

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Loocas" <l...@N...o2.pl> writes:

> [...]
> mojej dziewczynie) zniszczyć - nie wiem jak ona to rozumie, ale tak mówi.
> Może to głupie ale ja nie wiem jak to wszystko rozegrać...

Dlaczego uwaza, ze ta dziewczyna Cie zniszczy? Niech wymieni wszystkie
argumenty (jesli takie ma) a Ty jej postaraj sie wytlumaczyc, ze
jednak nie ma racji.

Poza tym staraj sie swoim zachowaniem pokazac jej, ze tutaj jej wplyw
na Ciebie sie konczy. Tylko bez awantur i agresji. Rob swoje, ale na
spokojnie.
Prawdopodobnie bedziesz musial przecierpiec to, ze z dziewczyna w
matki domu spotykac sie nie bedziesz. No trudno.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-03 22:24:09

Od: "Maryla" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> W wielu wypadkach to dopiero wlasnie otwiera oczy rodzicom na fakt, ze
> dziecko juz jest dorosle i ze nie da soba kierowac do konca zycia.

Nie zawsze.:-( i to jest smutne trzeba im to iswiadamiac najszybciej
jak sie da,ja zrobilam to duuuuzo za późno i zaluje.
Maryla

1. Data: 2002-08-03 22:26:19

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Loocas" <l...@N...o2.pl> writes:

> Niezły jesteś :-)
> Jej chodzi o to że właśnie nie pasujemy wiekowo - ona jest bardziej dojrzała
> i już chciałaby pewnie zakładać rodzine, mieć dzieci. A ja mam _dopiero_
> 19 lat.

No to jej powiedz, ze zawsze stosujesz prezerwatywy a ona bierze
pigulki i ani wam obojgu w glowie zakladanie rodziny teraz.

Mysle, ze tutaj wlasnie lezy problem: ona uwaza, ze panna Cie zniszczy
wrabiajac Cie w dziecko.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

Milosc a rozstanie
Ile czlowiek zyc powinien? (moze troszeczke NTG)
Re: Głupota nie boli - "oskarowi", aby "liczył słowa" (c.d. ?ródło patologii...)
Uzaleznienie od dziewczyny.
Mania_Mań czyli potęga Maniactwa? :-))