Strona główna Grupy pl.sci.psychologia moja matka nie chce zebym byl z moja dziewczyna - poradzcie co robic, prosze Re: Odp: moja matka nie chce zebym byl z moja dziewczyna - poradzcie co robic, prosze

Re: Odp: moja matka nie chce zebym byl z moja dziewczyna - poradzcie co robic, prosze

From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Odp: moja matka nie chce zebym byl z moja dziewczyna - poradzcie co
robic, prosze
Date: 03 Aug 2002 15:23:15 -0700

"Loocas" <l...@N...o2.pl> writes:

> To ja się już ostro buntuje. Tylko że ona taka jest że "musi" się mieszać.
> Mówi że nie po to mnie 10 godzin rodziła żeby teraz dała mnie komuś (czyt.
> mojej dziewczynie) zniszczyć - nie wiem jak ona to rozumie, ale tak mówi.
> Może to głupie ale ja nie wiem jak to wszystko rozegrać...

Dlaczego uwaza, ze ta dziewczyna Cie zniszczy? Niech wymieni wszystkie
argumenty (jesli takie ma) a Ty jej postaraj sie wytlumaczyc, ze
jednak nie ma racji.

Poza tym staraj sie swoim zachowaniem pokazac jej, ze tutaj jej wplyw
na Ciebie sie konczy. Tylko bez awantur i agresji. Rob swoje, ale na
spokojnie.
Prawdopodobnie bedziesz musial przecierpiec to, ze z dziewczyna w
matki domu spotykac sie nie bedziesz. No trudno.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net