moje - imieniny

1. Data: 2000-06-09 11:46:14

Temat: moje - imieniny
Od: "pablo" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !!!
mam pewien klopot na moje imieniny zapraszam gosci
i chcialbym cos zrobic ekstra, znja mnie juz z duzych mozliowsci kulinarnych
i chcialbym tym razem zrobic cos takiego zeby sciagali majtki przez glowe z
wrazenia.......kto ma cos takiego z przepsiow

dzieki za info

pablo

1. Data: 2000-06-15 12:24:50

Temat: Re: moje - imieniny
Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pablo napisał(a) w wiadomości: <8iac2t$le3$1@news.intertele.pl>...
> [...]
>i chcialbym tym razem zrobic cos takiego zeby sciagali majtki przez glowe z
>wrazenia.......kto ma cos takiego z przepsiow

mlode kartofelki z wody; jajeczko sadzone; mlody kalafiorek, mloda
marcheweczka - z wody; swiezutkie maselko i siekany koperek, a do picia
kefirek. na deser borowki ze smietana :)

skrzacik

1. Data: 2000-06-15 16:30:35

Od: "BJ" <b...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mlode kartofelki z wody; jajeczko sadzone; mlody kalafiorek, mloda
> marcheweczka - z wody; swiezutkie maselko i siekany koperek, a do picia
> kefirek. na deser borowki ze smietana :)
>
> skrzacik

i cala gora tostów dobrze opieczonych, posmarowanych masełkiem
bazyliowo-czosnkowym, a na kazdym gruby plaster pomidora.

Pozdrawiam - Basia

1. Data: 2000-06-18 17:57:46

Od: "dla wtajemniczonych Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pablo <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8iac2t$le3$...@n...intertele.pl...
> [...]
> i chcialbym tym razem zrobic cos takiego zeby sciagali majtki przez glowe
> wrazenia.......kto ma cos takiego z przepsiow

Udka kurczaka zrobione w lekkim sosiku własnym z dodatkiem białego winka z
brzoskwiniami z puszki lub masą różnych surówek. Np.: mizeria z młodą
cebulką, pomidor z cebulką i żółtą papryką, marchewka tartą z jabłkiem,
rzodkiewka z sałatą i ogórkiem, poszatkowana kapusta młoda z cebulką z
rzodkiewką starą na drobnej tarce, kiszone ogórki pokrojone w większa kostkę
z cebulką młodą. Na talerzu jest kolorowo, zdrowo nawet wegetarianin będzie
zadowolony. Oddzielnie podaj młode ziemniaczki bądź ryż.
Na deser oprócz ciasta możesz podać ptasiego mleczka własnej roboty czyli
rozpuszczona galaretka owocowa w szklance wody i szklanka mleka oraz
śnieżka - robisz najpierw śnieżkę a potem miksujesz z chłodną galaretką i do
lodówki. Pod spód biszkopty, owoce z puszki. Takiego ptasiego mlecza możesz
zrobić kilka warstw a na sam wierzch owoce typu truskawki, maliny, jagody
bądź z puszki..

rocznica slubu
makowiec
Małe pytanie - raczej nie na temat