moje male odkrycia;)

1. Data: 2002-07-31 08:42:33

Temat: moje male odkrycia;)
Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co! pochwale sie ostatnimi zakupami:)
po pierwsze, kupilam te zachwalana maseczke St.Ives (te zielona:)
i jest suuuuper!
buzia gladziutka jak po pilingu i w ogole ekstra. jako maseczka
oczyszczajaca sprawdza sie doskonale.
po drugie. pomadka transparentna Avon. leciutka, akurat na lato. moj
ulubiony to kolor 'coy'. ale poniewaz nie mialam ostatnio mozliwosci jej
zamowic:
odkrycie nr. 3:) pomadka transparentna sephory. kupilam prawie calkiem
przypadkiem i jestem bardzo zadowolona. slicznie pachnie, nawilza, kolorki
tez super. nie udalo mi sie, niestety, dobrac koloru takiego jak 'coy',
mimo, ze palete maja spora, ale zblizony, i owszem:)
no i odkrycie ostatnie i najwazniejsze mimo, ze raczej nie kosmetyczne, choc
z uroda ma wiele wspolnego, mianowicie butki Scholla.
Luuudzie, jaka to rewelacja! klapeczki sa sliczne i tak wygodne, ze pierwszy
raz w zyciu zalozylam buty i nie mialam ochoty z nich wychodzic! i na upaly
genialne! i po raz pierwszy nic mnie nie obcieralo, jak to przy nowych
butach zawsze u mnie bywa. polecam bardzo, warto!

pozdr.
L.

1. Data: 2002-08-04 15:12:05

Temat: Re: moje male odkrycia;)
Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pierwszy
> raz w zyciu zalozylam buty i nie mialam ochoty z nich wychodzic! i na

Możesz mi opisać te klapki? Bo szukam jakichś wygodnych i nigdzie nie
widziałam.
A Scholla to widziałam takie bardziej męskie ...

--
Jola
http://www.bookmarkjoli.prv.pl/

1. Data: 2002-08-05 13:41:55

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." <_...@a...pl> napisał w wiadomości

> Możesz mi opisać te klapki? Bo szukam jakichś wygodnych i nigdzie nie
> widziałam.
> A Scholla to widziałam takie bardziej męskie ...

ale mi dalas popalic:)
nie za bardzo wiedzialam jak je opisac i od rana szukalam jakiejs strony,
gdzie byloby zdjecie i wreszczie znalazlam!
w odruchu esperacji juz chcialam ci je rysowac;)

http://www.scholl.cz/

trzeba wejsc w "obuv" pozniej w 'massage' i 'gobi' to te moje:)
nie wiem, czy jest polska strona, nie dokopalam sie, a na anglojezycznych
nie bylo akurat tego modelu. w roznych krajach jest rozna oferta i w ogole
rodzajow tych butow jest zatrzesienie! a faktycznie, te co widzialam do tej
pory to takie siermiezne...

a butki sa naprawde rewelacyjne i nawet ladniejsze, niz na zdjeciu:)

pozdrawiam:)
L.

1. Data: 2002-08-05 13:58:06

Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Niesmialo spytam o cene?
SkorpioGirl

1. Data: 2002-08-05 14:02:46

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> napisał w wiadomości

> Niesmialo spytam o cene?
> SkorpioGirl

a wlasnie.... cena...:(
260 zl....
troche duzo, jak na takie klapeczki (przynajmniej dla mnie)
ale oplacilo sie.
dawno nie bylam tak zadowolona z butkow:)

pozdrawiam
L.

1. Data: 2002-08-05 20:28:07

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie byloby zdjecie i wreszczie znalazlam!
> w odruchu esperacji juz chcialam ci je rysowac;)
>
> http://www.scholl.cz/
>
> trzeba wejsc w "obuv" pozniej w 'massage' i 'gobi' to te moje:)

Dzięki! Właśnie takie mi się też podobają, poszukam sobie :)

--
.,---._
___'-o--o-' jb________ Jola _____ http://www.bookmarkjoli.prv.pl/

1. Data: 2002-08-05 20:55:14

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola B." <_...@a...pl> wrote in message
> Dzięki! Właśnie takie mi się też podobają, poszukam sobie :)

prosze bardzo:)
polecam sie na przyszlosc:)

pozdrawiam
L.