mokra puchowa pościel

1. Data: 2004-10-17 07:34:52

Temat: mokra puchowa pościel
Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam taki problem. czy puchową pościel można jakoś uprać czy tylko można ją
wietrzyć. mojemu brzdącowi zdarzył sie wypadek podczas snu i teraz wszystko
jest zsikane (i niestety śmierdzi).
pozdrawiam serdecznie
Aneta

1. Data: 2004-10-17 07:50:38

Temat: Re: mokra puchowa pościel
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 17 Oct 2004 09:34:52 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@n...o2.pl> i powiedziała:

> [...]
> wietrzyć. mojemu brzdącowi zdarzył sie wypadek podczas snu i teraz wszystko

Pralnie piorą, samodzielne pranie chyba to kiepski pomysł.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-10-17 12:10:53

Od: "Fetie" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrncn492e.oq0.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Sun, 17 Oct 2004 09:34:52 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <a...@n...o2.pl> i powiedziała:

> Pralnie piorą, samodzielne pranie chyba to kiepski pomysł.

...ale odwazni moga sprobowac wyprac taka posciel normalnie
w pralce z dodatkiem np. kilku pileczek tenisowych :)

Monika.

1. Data: 2004-10-17 12:19:08

Od: lul <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Oct 2004 14:10:53 +0200, Fetie wrote:

> [...]
>>
> ...ale odwazni moga sprobowac wyprac taka posciel normalnie
> w pralce z dodatkiem np. kilku pileczek tenisowych :)

A te pileczki to zaklecia jakies?

1. Data: 2004-10-17 12:57:07

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piłeczki rozbijają kulki z puchu przy wirowaniu, a przede wszystkim suszeniu.
Prałem wielokrotnie w dobrym płynie do wełny bez najmniejszych problemów, jedynie
długo schnie, trzeba co jakiś czas 'rozbijać'
puch.
JaC

1. Data: 2004-10-17 14:26:57

Od: lul <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Oct 2004 14:57:07 +0200, 666 wrote:

> [...]
> Prałem wielokrotnie w dobrym płynie do wełny bez najmniejszych problemów, jedynie
długo schnie, trzeba co jakiś czas 'rozbijać'

Pileczki podzczas wirowania sa 'przylepione' do bebna pralki.
Zatem ich dzialanie podczas wirowania jest nijakie.
Mozna by sie upierac, ze podczas suszenia w susarce bebnowej
/tam jest pozioma os obrotow/ mogloby to miec jakies znaczenie
gdyby nie falt, ze pileczki szybko beda pozakrecane w szmaty.
Lepszy efekt dalyby kulki ze stali nierdzewnej-tylko czy nie
szkoda suszarki?

1. Data: 2004-10-17 21:29:56

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam taki problem. czy puchową pościel można jakoś uprać czy tylko można ją
> wietrzyć. mojemu brzdącowi zdarzył sie wypadek podczas snu i teraz

pralam niedawno poduszke z pierzem... recznie..
powieslam na balkonie za rog, wyschla... spie na niej nadal..smacznie :)
--
Pozdrawiam - T0SIA

Naprawa gwarancyjna za pieniądze ?
Kuchnie elektryczne do zab. 50 cm?