monitor

1. Data: 2005-01-19 09:07:08

Temat: monitor
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowalem sie ostatecznie na biurko
http://www.szoper.pl/pasek.cgi?dzial=artbiur&konto=m
arinoxme
Mam dylemat co do zakupu monitora. Przegladalem, porownywalem i wstepnie
zdecydowalem sie na Samsunga SyncMaster 17" 793s
http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=9
8&ref=skapiec.pl
Mam bardzo mile doswiadczenia pracy na modelu 753DFX. Poleci ktos lepsza
17stke w cenie do 500 zl ?

Kupowal ktos te tanie 19stki po 400 zl na allegro ?

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

2. Data: 2005-01-19 10:13:12

Temat: Re: monitor
Od: Radek <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Jan 2005 10:07:08 +0100, Daniel Jakubowski napisał(a):

Kupowałem 21 calowe monitory na allegro. Nieużywane, leżaki magazynowe. Nie
zdążyły się sprzedać. Ceny są bardzo atrakcyjne. Kupowałem u 2 lub 3
dostawców. We wszsytkich przypadkach bez problemów.
Polecam

Pozdrawiam
Radek

3. Data: 2005-01-19 11:39:14

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

co myslisz o tym ? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39453822

4. Data: 2005-01-19 12:19:22

Od: "klark_/NOSPAM\\_" <"klark_/NOSPAM\\_"@linuxpl.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daniel Jakubowski napisał:

> co myslisz o tym ? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39453822

Potrzebujesz tak duzego monitora, czy tylko Ci sie wydaje, ze im wieksze
tym lepsze?

5. Data: 2005-01-19 12:37:28

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

klark_/NOSPAM\_ napisal(a):

> Potrzebujesz tak duzego monitora, czy tylko Ci sie wydaje, ze im wieksze
> tym lepsze?

mieszkam w kawalerce, i tv nie mam zamiaru kupowac, chce zeby pelnil on
takze funkcje telewizora. Stad chec posiadania duzego. Jakie widzisz wady
duzych ? Na moim miejscu wolalbys kupic tego samsunga 17" ?
http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=9
8&ref=skapiec.pl
Troszke za maly jak na moje potrzeby, a nowa 19" samsunga to prawie tysiac
zl, nie stac mnie. Co tu robic ? poradzcie bo oszaleje ;>

6. Data: 2005-01-19 13:25:57

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Jan 2005 13:37:28 +0100, na pl.rec.dom, Daniel Jakubowski
napisał(a):

> co myslisz o tym ? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39453822

Stary model... ja osobiscie wlabym pracowac przy LCD

7. Data: 2005-01-19 13:31:39

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin pisze w news:rm2sihx57rmq.1rspw02jbg4a3$.dlg@40tude.net

> Stary model... ja osobiscie wlabym pracowac przy LCD

Jeśli LCD, to tylko z DVI, zwłaszcza jeśli z monitora się dużo
czyta. Polecam bardzo Samsunga SyncMaster 152T z DVI.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

8. Data: 2005-01-19 13:33:44

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jan 2005 14:31:39 +0100
Daga <z...@N...onet.pl> wrote:

> Jeśli LCD, to tylko z DVI, zwłaszcza jeśli z monitora się dużo
> czyta.

bo?
prawie zadnych roznic
owszem - mniej konwersji cyfra<->analog, ale de facto praktycznie
zadnych roznic w jakosci

Sierp

9. Data: 2005-01-19 13:38:09

Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Jakubowski" <d...@S...pl> napisał w
wiadomości news:mkyibzio3us4$.dlg@boncki.wolin.pl...
> [...]
> 17stke w cenie do 500 zl ?
>
> Kupowal ktos te tanie 19stki po 400 zl na allegro ?

Nie polecam Ci Samsungow z S w nazwie. To sa gorsze modele niz DFX i
bedziesz raczej zawiedziony. Niby kineskop ten sam ale odswiezania takiego
samego juz nie wyciagniesz. Ja mam jeszcze 757DFX i porownywalem go swego
czasu z 757S (czy jakos tak). Wydaj te 100zl wiecej i bedziesz mial spokoj -
na stronie ktora podales jest wybor wyzszych modeli.

A tak wogole to chyba temat na pl.comp.pecet

the.one

--
http://forum.legionowo.org/

10. Data: 2005-01-19 13:39:24

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp"

> bo?
> prawie zadnych roznic
> owszem - mniej konwersji cyfra<->analog, ale de facto praktycznie
> zadnych roznic w jakosci

bo literki sa bardzo niewyrazne, z dvi jest zyleta

--
www.aem.pl GG: 1145538

jak usunąć farbę z gipskartonu
sklep internetowy z lampami