moze ranking osrodkow ?

1. Data: 2002-06-18 12:04:33

Temat: moze ranking osrodkow ?
Od: "andrzej romlew" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

coraz czesciej obserwuje na liscie zapytania o pomoc w sprawie leczenia tera
peutycznego (dragi). ostatnio pojawilo sie nawet stwierdzenie : 'Jeśli chodz
i o ośrodki, to ew. sugestie na priv - nie będę robił
reklamy/antyreklamy ;)' - hmmm... a dlaczego ?? moze sie pokusic o jakies op
inie - jakie osrodki sa dobre - chyba mamy prawo do wymiany informacji i teg
o, jakie sa 'psychiatryczne', a jakie 'terapeutyczne' ?? czekam na Wasze opi
nie :)

andrzej

2. Data: 2002-06-19 13:29:44

Temat: Re: moze ranking osrodkow ?
Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
teg
> o, jakie sa 'psychiatryczne', a jakie 'terapeutyczne' ?? czekam na Wasze

lista osrodkow-TAK
.. a co do rankingu... hmm moze doprowadzic do wspoolzawodnictwa kto jest
"bardziej" trzezwy... a tego sie poprostu nie da zmierzyc... :-)))

kazda terapia jest dobra... tylko ze jej program nie zawsze musi odpowiadac
kazdemu... na jednego dziala bat a na innego marchewka... :-)

pozdrawiam

ps ...ale to jest tylko moje zdanie... ;-)

3. Data: 2002-06-19 22:17:39

Od: Caro <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jun 2002 14:04:33 +0200,
Tytulujac to" moze ranking osrodkow ? "
Uzywajac Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
Niejaki "andrzej romlew" <a...@w...pl>
Wypocil w trudzie i znoju co nastepuje :

re:inie - jakie osrodki sa dobre - chyba mamy prawo do wymiany
informacji i teg
re:o, jakie sa 'psychiatryczne', a jakie 'terapeutyczne' ?? czekam na

Osrodek ma tu pewne znaczenie. Nie polecal bym osrodkow, gdzie stosuje
sie farmakorerapie.
Niemniej wszystko tak na prawde zalezy od uzaleznionego

**** c...@s...pl ****

4. Data: 2002-06-21 09:20:54

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osrodek ma tu pewne znaczenie. Nie polecal bym osrodkow, gdzie stosuje
> sie farmakorerapie.
> Niemniej wszystko tak na prawde zalezy od uzaleznionego

mam podobne zdanie, chociasz znam ludzi co np. na esperalu nielykaja po
2-3lata... ale moin zdaniem problen tkwi w glowie a nie w dupie... ;-)

5. Data: 2002-06-28 08:30:45

Od: "==>-- C a r o --<==" <n...@n...space.no.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jun 2002 11:20:54 +0200,
Tytulujac to" Re: moze ranking osrodkow ? "
"Lechox" <l...@p...onet.pl>

>mam podobne zdanie, chociasz znam ludzi co np. na esperalu nielykaja po
>2-3lata... ale moin zdaniem problen tkwi w glowie a nie w dupie... ;-)

Masz racje, tez znam bohterow od esperalu, antikolu, czy zastrzykow,
niemniej jednak w wiekszosci to strach ich trzyma przed wypiciem i
Przypominaja mi sie piciorysy, w ktorych opowiadali, jak czekali roku,
aby wypic, inni zapijali esperal od razu po wszyciu, nie wierze tylko
tym, co twierdza, ze zapili antikol, bo sam probowalem, to dwa dni
lezalem w lozku, z tego jeden dzien myslalem ze umre..... serducho
pekalo w klatce, ale znalazlem na to sposob, poszedlem z jedna
tabletka do apteki, ze niby nie wim co to jest i pani magister
myslala, myslala, przynosila najrozniejsze pasujace tabletki, az
wyczailem, ktora witamina jest najbardziej podobna, podmienilem we
flakonie i mialem problem z glowy. Codziennie rano lykalem "witamine"
i moglem spokojnie pic dalej.

chwilowo bez sygnaturki

potrzebna pomoc
Jak zwalczyc objawy abstynenckie?
Uzaleznienie od Internetu czyli wielka prosba
zapraszam
FAQ dla uzależnionych od... jedzenia :-)