Re: moze ranking osrodkow ?

From: "==>-- C a r o --<==" <n...@n...space.no.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: moze ranking osrodkow ?
Date: Fri, 28 Jun 2002 10:30:45 +0200

Dnia Fri, 21 Jun 2002 11:20:54 +0200,
Tytulujac to" Re: moze ranking osrodkow ? "
"Lechox" <l...@p...onet.pl>

>mam podobne zdanie, chociasz znam ludzi co np. na esperalu nielykaja po
>2-3lata... ale moin zdaniem problen tkwi w glowie a nie w dupie... ;-)

Masz racje, tez znam bohterow od esperalu, antikolu, czy zastrzykow,
niemniej jednak w wiekszosci to strach ich trzyma przed wypiciem i
Przypominaja mi sie piciorysy, w ktorych opowiadali, jak czekali roku,
aby wypic, inni zapijali esperal od razu po wszyciu, nie wierze tylko
tym, co twierdza, ze zapili antikol, bo sam probowalem, to dwa dni
lezalem w lozku, z tego jeden dzien myslalem ze umre..... serducho
pekalo w klatce, ale znalazlem na to sposob, poszedlem z jedna
tabletka do apteki, ze niby nie wim co to jest i pani magister
myslala, myslala, przynosila najrozniejsze pasujace tabletki, az
wyczailem, ktora witamina jest najbardziej podobna, podmienilem we
flakonie i mialem problem z glowy. Codziennie rano lykalem "witamine"
i moglem spokojnie pic dalej.

chwilowo bez sygnaturki