moze teraz ktos mi cos podpowie?

1. Data: 2002-12-02 11:14:05

Temat: moze teraz ktos mi cos podpowie?
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam taki problem.
Moja tesciowa od kilkunstu lat cierpi na bole brzucha, wzdecia, gazy,
cierpniecia reki, bole w klatce piesiowej, oslabienie, poty..
Caly czas pod opieka lekarzy, cala masa badan, ktore niczego zlego nie
wykazuja i leczenie, ktore nie daje zadnego skutku.

Ostatnie badanie to USG tarczycy.
Po tym USG lekarz prowadzacy powiedzial, ze konieczna bedzie wizyta u
endokrynologa i ze moze wreszcie zostal znaleziony powod.
Tesciowa zapisala sie do endokrynologa na koniec stycznia 2003 r.
Do tego czasu ... nie wie nic.
Bardzo was prosze powiedzcie mi, czy to jest cos zlego jesli tak to czy to
sie czyms leczy...
Jesli nic zlego to tez prosze napiszcie ..
bo ostatnio po rozmowach z kolezankami stwierdzila ze moze jej pomoc Kelp.
Nie wiem co to jest, ale wollabym, zeby leczyla sie u lekarza a nie z
kolezankami.
Wiec na temat kelpu tez prosilabym o jakias wypowiedz. A teraz wynik:

"Ehogenicznosc miazszu obu platow obnizona. W placie lewym ognisko o
mieszanej ehogenicznosci, nieregularnych ksztaltach o wymiarach 20 x 14 mm"

i wyniki:
FT3 - 3,7
FT4 - 14,6
TSA - 13