na celulit i nie tylko - polecam goraco!

1. Data: 2004-08-14 10:26:19

Temat: na celulit i nie tylko - polecam goraco!
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wyplulam sie" wyjatkowo w tym roku i korzystajac z urlopu zapragnelam
odpoczac od pracy, rodziny i wszelkiego zawracania odwłoka. Samotnie
pojechalam na "wczasy zdrowotne" i w zyciu nie odpoczelam tak dobrze! A
po zabiegach hydromasazu, saunach i tym podobnych bajerach skora na
dupci jak u niemowlaczka;-))) Poza tym doskonala obsluga hotelowa,
fantastyczni rehabilitantki/ci, przesympatyczne kelnerki, bardzo mili
przewodnicy-gornicy i 26 godzin (na raty) ponad 200m pod ziemia w
fantastycznym mikroklimacie. Jakby ktos sie mial ochote wyrwac to
polecam http://www.kopalniasoli.pl . Ja zamierzam tam wrocic next year!

Edytka [edymon]

/A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem/
/Stasio/

1. Data: 2004-08-14 14:24:30

Temat: Re: na celulit i nie tylko - polecam goraco!
Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):

> polecam http://www.kopalniasoli.pl . Ja zamierzam tam wrocic next year!

Mam nadzieję, że to nie spam. Ile kosztowały Cię te różne upiększające
bajerki?

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-14 14:55:12

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-14 16:24 +0200, Użytkownik Claygirl napisał :

> Mam nadzieję, że to nie spam. Ile kosztowały Cię te różne upiększające
> bajerki?

Oczywiscie, ze nie spam. Nienawidze spamu. To jest absolutnie szczera
opinia, sprawdzona na "wlasnym ciele". Bylam tam od 1 do 7 sierpnia.
Koszt takiego turnusu z wyzywieniem, noclegiem, zjazdami do kopalni, 2
zabiegi (wzielam masaz klasyczny calego ciala, bo to kosztuje najdrozej)
i konsultacja lekarska kosztowaly 799zl. Za reszte zabiegow trzeba sobie
zaplacic. Koszt od 5 do 12 zl, zalezy co sobie zazyczysz:-) Ja sie
glownie masowalam tymi "atmosferami" (12zl) albo bralam kapiel perelkowa
(10zl). Bardzo bylam zadowolona z pokoi hotelowych, codziennie sprzataja
i daja swiezutkie bielutkie reczniki. Jedyny mankament tej frajdy to
zarcie - nie za bardzo mi pasowalo. Szczegolnie jak jednego dnia na
obiad zaserwowali ogorkowa i nalesniki z dzemem i czekolada:-)) Mogloby
byc lepiej. Sniadania tez niezbyt urozmaicone i miala problem, bo nie
jadam chleba, ziemniakow, itp. Za to zeszczuplalam nieco:-)))Oczywiscie
zaliczylam tez saune i solarium (tu sie spieklam, bo to byl moj debiut
na solarium;-) Fantastycznie jest na dole w kopalni, spalo mi sie
rewelacyjnie (w cenie jest jeden zjazd nocny). A w przyszlym roku
zaliczam albo Bochnie, albo kolejne uzdrowisko (Ciechocinek, hihihi;-)

1. Data: 2004-08-14 18:02:09

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
> rewelacyjnie (w cenie jest jeden zjazd nocny). A w przyszlym roku
> zaliczam albo Bochnie, albo kolejne uzdrowisko (Ciechocinek, hihihi;-)

gdybyś chciała zaliczyć góry to polecam hotel Jubilat (piękna nazwa, czyż
nie? ;) w Wiśle. byłam tam w zimie przez tydzień odnawiać się biologicznie
(mają też turnusy odchudzające, a specjalizują się w rehabilitacji). bardzo
miła obsługa, czas zapełniony przez różne zajęcia i zabiegi (w cenie
turnusu, można też dokupić). zaraz obok jest hotel Gołębiewski z Tropicaną i
dom Małysza ;)
tutaj link do strony: http://www.jubilat.net.pl/ .
pozdrav, k.

[ebay]