samoopalacze

1. Data: 2004-08-13 16:47:29

Temat: samoopalacze
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak prawidłowo stosowac samoopalacze do ciala, zeby nie pozostawaly
smugi...u mnie zawsze sa smugi.
Moze nalezaloby najpierw nawilzyc cialo jakims kremem a po wchlonieciu jego
zastosowac samoopalacz?
Mam naprawde dobrych marek samoopalacze i nie wiem dlaczego "opalenizna"
jest w paski.

pozdroofka

1. Data: 2004-08-13 18:30:28

Temat: Re: samoopalacze
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy przed posmarowaniem się samoopalaczem stosowałeś peeling? Jeśli nie, to
chyba tu jest pies pogrzebany ;-) No i trzeba oczywiście dobrze ten
samoopalacz rozsmarować. A z ciekawości, jakich firm te Twoje samoopalacze?
Lukrecja

1. Data: 2004-08-13 23:29:59

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
> smugi...u mnie zawsze sa smugi.
> Moze nalezaloby najpierw nawilzyc cialo jakims kremem a po wchlonieciu

To jest dobry sposob. Zeby nie musiec czekac ja mieszam balsam do ciala z
balsamem brazujacym -naprawde trzeba sie starac zeby po tym zostaly smugi.
Plus oczywiscie peeling regularnie co 3 - 4 dni, jesli naprawde ostry,
mozna rzadziej.

Pozdrawiam
iska

Re: Metalowe oprawki przy duzej wadzie - czy warto ?
Airbrush Legs Sally Hansen - kiepskie :-(
co sadzicie o męskich perfumach Lacoste-czerwone>???
farba do wlosow i cos do depilacji
Zestawy Guylond