kremy, toniki - kolejnosc

1. Data: 2004-08-13 17:11:49

Temat: kremy, toniki - kolejnosc
Od: "olga" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie - w jakiej kolejnosci uzywac: borasolu i toniku Anty Sorai?
Kosmetyczka poradzila mi, zebym kupila borasol i przecierala nim twarz. Moze
w takim razie z Sorai w ogole zrezygnowac?
I jeszcze jedno - czy najpierw uzywac krem wybielajacy (o ile go w koncu
kupie), czy krem nawilzajacy?

olga

1. Data: 2004-08-16 13:15:04

Temat: Re: kremy, toniki - kolejnosc
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

olga <o...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Moze
> w takim razie z Sorai w ogole zrezygnowac?

ja toniku używam zawsze po umyciu twarzy, niezależnie od dalszym zabiegów. a
jakie działanie ma borasol?

> I jeszcze jedno - czy najpierw uzywac krem wybielajacy (o ile go w koncu
> kupie), czy krem nawilzajacy?

ja zwykle stosuję najpierw krem o konkretnym działaniu (np. na naczynka), a
na to zwykły krem na dzień czy na noc.

1. Data: 2004-08-16 13:21:46

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kosmetyczka poradzila mi, zebym kupila borasol i przecierala nim twarz.
Moze
> w takim razie z Sorai w ogole zrezygnowac?
Borasol to 3% roztwór kwasu bornego o działaniu antyseptycznym. wystarczy
jeden taki środek- nie ma potrzeby dodatkowo stosować toniku. chy, że lubsz-
wtedy najpierw borasol a potem tonik.

> I jeszcze jedno - czy najpierw uzywac krem wybielajacy (o ile go w koncu
> kupie), czy krem nawilzajacy?
najpierw wybielajacy

samoopalacze
Re: Metalowe oprawki przy duzej wadzie - czy warto ?
Airbrush Legs Sally Hansen - kiepskie :-(
co sadzicie o męskich perfumach Lacoste-czerwone>???
farba do wlosow i cos do depilacji