na jaki czas umowa?

11. Data: 2003-09-10 13:34:40

Temat: Re: na jaki czas umowa?
Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Sep 2003 07:52:49 +0200, Adam Cichowicz wrote:

> Dyrektor powinien wyznaczyć opiekuna stażu,

już mam ;-)

> jest napisanie planu rozwoju zawodowego (pod okiem opiekuna) i przedstawić
> go dyrektorowi do zatwierdzenia.

do końca września mam przedstawić.

No to jestem na dobrej drodze ;-)

--
Grendel

12. Data: 2003-09-10 13:36:27

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Sep 2003 07:56:00 +0200, Adam Cichowicz wrote:

> Jeśli nauczyciel jest zatrudniony w oparciu o umowę do 30 czerwca, to za
> wakacje należy mu się ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop - tak
> więc dla szkoły nie jest żadną oszczędnością podpisanie umowy do 30.06.
> zamiast do 31.08., bo i tak za wakacje (ściślej: za 6 tygodni) szkoła musi
> zapłacić.

ale za to pracownik nie ma oZUSowania, prawda? No i 2 miesiące pozostawania
bez zatrudnienia. Przy umowie do końca sierpnia jest ciągłość zatrudnienia,
ubezpieczenia... Dobrze kombinuję?

--
Grendel

13. Data: 2003-09-10 20:04:46

Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co wiem to umowa zostaje zawarta na rok (1 IX - 31 VIII) jeżeli
nauczyciel pracuje od 1 września, natomiast jesli nauczyciel zaczyna
pracę już w trakcie trwania roku szkolnego np. 5 września to umowę
dostaje do końca roku szkolnego, w moim przypadku tak było
pozdrawiam
Anka

14. Data: 2003-09-11 11:44:27

Od: "Yaga" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora