na podłogę

1. Data: 2005-10-26 19:53:30

Temat: Re: na podłogę
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ra" <adres.w@stopce> napisał w wiadomości
news:435fd6c1$0$5418$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Byłem sobie w merlinie pooglądać panele, myślę o buku ew. innym jasnym
> "drewnie". I zdziwiła mnie dość spora rozpiętność cenowa - tak od 35 do
> 70+ i parę odmian dla buku(a). Te droższe nawet przeważały. Z czego
> wynika taka różnica poza ew. różnicami między bardziej markowymi
> firmami?

calkiem sporo parametrow
- firma (jakosc)
- klasa scieralnosci
- sposob laczenia (klejowe/bezklejowe)
- jakosc zatrzaskow laczeniowych
- grubosc paneli
- kolor

> Byłem też w Castoramie i tam całkiem sporo parkietów i desek
> barlineckich jest < 100
> Nie wiem jaka była by całkowita różnica wyłożenia 40m2 między panelami a
> parkietem ale jeśli ok 1000-1500 to nie wiem czy na parkiet się nie
> zdecydować.

zapros jakiegos parkieciarza i pogadaj

> Chociaż i tak wszędzie dam dywany bo nie lubię "gołego"
> drewna na podłodze. Aha i classeny buk były po 28 więc jednak ze 3x taniej

mam zasade - nigdy nie kupuje najtanszego produktu w grupie :-)

wzornictwo, firma, jakosc...

Sierp

2. Data: 2005-10-26 19:58:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ra wrote:

> Z czego
> wynika taka różnica poza ew. różnicami między bardziej
> markowymi
> firmami?

Poza różnicami w marce, różnica może wynikać z gatunku buku i
tego czy jest on "parzony" czy nie (co ma wpływ i na wygląd i na
odporność na wilgoć).

> Obejrzałem też baterie - rozpiętość cenowa też duża i nie
> wiadomo co
> wybrać.

Brać markowe (nasza polska KFA to tez marka i to całkiem niezła a
niedroga), unikać chińszczyzny. No i dobrze się zastanowić, czy
się woli rozwiązania popularne, czy "modne" (wszelkie baterie
trójotworowe, zblokowane z przelewem itp. za sam fakt, że to
modne cena jest x2-x3)

> BTW prysznic przy takiej
> bateri do chyba tylko na siedząco ?

Dlaczego, szlauch jest dość długi, on się wysuwa.

> I tak najgorszy wybór to chyba glazura.

Eeee, ja swoją w trakcie jednej wizyty w sklepie wybrałem :-) No
ale ja wtedy jeszcze kawaler byłem i wybierałem sam, znajome
koleżanki urządzające się w podobnym okresie, glazurę faktycznie
wybierały średnio około miesiąca do dwóch :->

J.

3. Data: 2005-10-26 20:14:36

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> [...]
> wtedy jeszcze kawaler byłem i wybierałem sam, znajome koleżanki
> urządzające się w podobnym okresie, glazurę faktycznie wybierały średnio

Co tam. Moja mama szukała odpowiednich płytek do kuchni ( i reszty
kuchni) około roku.
Kuchnia była remontowana po 23 latach używania więc nic nas nie goniło,
ale mieliśmy już z tatą wrażenie, ze stare płytki z PRL. A jak już się
zdecydowała, to z trzech salonów w Warszawie sprowadzili nam po trzy
dekorki z ekspozycji (tj. wszytskie obecne w Polsce)

Magdalaena

4. Data: 2005-10-26 20:21:27

Temat: na podłogę
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

[...]
firmami? Byłem też w Castoramie i tam całkiem sporo parkietów i desek
barlineckich jest < 100
Nie wiem jaka była by całkowita różnica wyłożenia 40m2 między panelami a
parkietem ale jeśli ok 1000-1500 to nie wiem czy na parkiet się nie
zdecydować. Chociaż i tak wszędzie dam dywany bo nie lubię "gołego"
[...]

kiepskiej jakości czy jak. BTW prysznic przy takiej bateri do chyba
tylko na siedząco ? Anyway fajnie to wygląda. Ale taka instalacja
prysznica w ścianie też jest fajna. Ehhh ciężkie jest życie świeżo
upieczonego właściela własnego m. I tak najgorszy wybór to chyba glazura.

--
arek at aster dot pl

5. Data: 2005-10-26 20:50:35

Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):
> [...]
> zblokowane z przelewem itp. za sam fakt, że to modne cena jest x2-x3)

> Dlaczego, szlauch jest dość długi, on się wysuwa.
no właście nie był specjalnie długi

> [...]
> wtedy jeszcze kawaler byłem i wybierałem sam, znajome koleżanki
> urządzające się w podobnym okresie, glazurę faktycznie wybierały średnio

ja też wybieram sam, z rzeczami technicznymi typu agd nie mam problemu -
prosta optymalizacja wielokryterialna ;) na kolory nie działa

--
arek at aster dot pl

6. Data: 2005-10-27 07:46:07

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaż i tak wszędzie dam dywany bo nie lubię "gołego"
> drewna na podłodze.

No to co za różnica co położysz?
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2005-10-27 12:14:21

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamiesz sie!

Wybralem glazure, gres i terakote z zona w 1,5h i jestesmy bardzo
zadowoleni. A to juz 2 lata.

Grunt to nie popadac w perfekcjonizm estetyczny :-)

kazda glazura i inne takie, po roku i tak nie beda na ciebie dzialaly a
przyszly nabywca mieszkania i tak ma to w d... bo on np lubi zielony.

musta

8. Data: 2005-10-28 09:23:17

Od: " tolka" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli mogę polkecić podłogę to ja mam deskę barlinecką i na nią położone
nieduże dywaniki.podłoga jest jaśniejsza bo dębowa i do tego ciemnobrązowe
nieduże dywaniki. całość wygląda całkiem fajnie
nad meblamui jeszcze się zastanawiam bo nie wszystko na raz, narazie stare
"leciwe" jeszcze z czasów gierka :)

9. Data: 2005-10-28 22:48:57

Od: zenon <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ra napisał:
> [...]
> 70+ i parę odmian dla buku(a). Te droższe nawet przeważały. Z czego
> wynika taka różnica poza ew. różnicami między bardziej markowymi

Rążnią się jakością wykonania.
Kiedyś chciałem kłaść te najtańsze panele z Castoramy
- facet co kładł rozpakował pierwszą paczlę, namęczył się i naklął,
ale położył i się okazało że na łączeniach nie jest to idealnie równe
(szpary, nierówna powierzchnia), pozatym te panele były czasem tak
niedopasowane że trzeba było mocno walić żeby pióro weszło we wpust - no
i przy tym waleniu wyszczerbiał się łatwo laminat na krawędziach.
Oddałem to w cholerę (tę 1 paczkę odżałowałem) i kupiłem te 2 razy
droższe, firmowe.

relaks przed telewizorem
"zdzieranie" pcv
Aerowanie trawnika
Kladzenie parkietu - fachowiec ?
worki do odkurzaczy-papierowe czy materiałowe?