dzwine dzwieki pralki electrolux

1. Data: 2005-10-26 20:10:20

Temat: dzwine dzwieki pralki electrolux
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie pierwszy raz uruchomilem pralke electrolux EWF 1445 Timeline.
Ustawilem obroty na 1000 i zaczęła prac...
Po jakims czasie - przy wirowaniu - pralka zaczęła wydawac super dziwne
dzwięki, jakich nigdy nie słyszałem:)
Taki jakby świst i 2-3 etapowe rozpędzanie bębna z narastaniem świstu.
Możecie potwierdzić, że tak ma być - ten dzwięk taki być powienien?
Ponoć pralka miała być cicha, ale IMHO tego dzwięku nie mozna w żaden sposob
nazwać cichym:(

JerzyR

2. Data: 2005-10-26 21:05:54

Temat: Re: dzwine dzwieki pralki electrolux
Od: Piotr WU <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:
> wlasnie pierwszy raz uruchomilem pralke electrolux EWF 1445 Timeline.
> Ustawilem obroty na 1000 i zacz??a prac...
> Po jakims czasie - przy wirowaniu - pralka zacz??a wydawac super dziwne
> dzwi?ki, jakich nigdy nie s?ysza?em:)
> Taki jakby ?wist i 2-3 etapowe rozp?dzanie b?bna z narastaniem ?wistu.
> Mo?ecie potwierdziae, ?e tak ma byae - ten dzwi?k taki byae powienien?
> Ponoae pralka mia?a byae cicha, ale IMHO tego dzwi?ku nie mozna w ?aden sposob
> nazwaae cichym:(
>
> JerzyR

Tak ma być, pociesz się że Elektrolux nabrał tylko Ciebie i jeszcze
pewnie ze 100 Polaków a Kaczyńscy 36 milionów.

pwu

3. Data: 2005-10-26 21:27:13

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):
> [...]
> Możecie potwierdzić, że tak ma być - ten dzwięk taki być powienien?
> Ponoć pralka miała być cicha, ale IMHO tego dzwięku nie mozna w żaden sposob

U mnie jest podobnie (co prawda EWT 1015). Pralka się stopniowo rozpędza
i przy wirowaniu trochę śwista. Mi to nie przeszkadza specjalnie no i
nie jest dla mnie specjalnie dziwne :D bo to moja pierwsza pralka, więc
jedyny punkt odniesienia to stary polar rodziców. Jak w łazience są
zamknięte drzwi to nawet nie zauważam że zaczyna wirować (a mieszkanko
jest malutkie).

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

4. Data: 2005-10-27 08:32:46

Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):
> wlasnie pierwszy raz uruchomilem pralke electrolux EWF 1445 Timeline.
<ciach>
U mnie w domu też eksploatujemy Electroluxa (ładowanego od góry -
bodajże 1200 obr/min.) - od półtora roku. Zaraz po kupnie zadzwoniłem do
serwisu, żeby się zapytać czy ten świst przy wirowaniu jest objawem
normalnym - i okazało się że TTTM. :) Ale poza tym wszystko jest ok -
chociaż po tak krótkim czasie to chyba trudno żeby się coś popsuło.

Sebastian S.

na podłogę
relaks przed telewizorem
"zdzieranie" pcv