na utrzymaniu psa - asystenta

1. Data: 2006-11-21 20:22:20

Temat: na utrzymaniu psa - asystenta
Od: "Leszek Konopa" <l...@n...clan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Zwracam się z zapytaniem, czy jako osoba niepełnosprawna ze znacznym
stopniem niepełnosprawności poruszająca się na wózku inwalidzkim mająca na
utrzymaniu psa - asystenta mogę ubiegać się o dofinansowanie do tego celu ze
środków PFRON ?.

Pozdrawiam,
LESZEK
-----------------------------------
" Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

2. Data: 2006-11-21 21:25:38

Temat: Re: na utrzymaniu psa - asystenta
Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Konopa" <l...@n...clan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stopniem niepełnosprawności poruszająca się na wózku inwalidzkim mająca
> na utrzymaniu psa - asystenta mogę ubiegać się o dofinansowanie do tego
---------------------------

Polecam do przeczytania artykuł, byc moze bedzie pomocny ...

http://zpchr.info/?url=inf&art=32006

Bogusława

3. Data: 2006-11-21 22:37:53

Od: "Leszek Konopa" <l...@n...clan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Użytkownik "BogusławaP" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek Konopa" <l...@n...clan.pl> napisał w wiadomości

> ---------------------------
>
> Polecam do przeczytania artykuł, byc moze bedzie pomocny ...
>
> http://zpchr.info/?url=inf&art=32006

DZIĘKI za info .
Tylko jest jeden problem bo ja nie jestem osobą niewidomą lecz osobą ze
schorzeniem narządu ruchu .
A pies asystent jest mi niezbędnie potrzebny w życiu codziennych jako siła
robocza np.do ciągnięcia wózka inwalidzkiego itp.itd.
Tylko ciekawe jak do tej mojej kwestii ustosunkuje się PFRON ?.

LESZEK
-----------------------------------
" Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

4. Data: 2006-11-23 09:11:04

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas nie ma tego tzn w woj kuj-pom ale warto sie zastanowic nad
wprowadzeniem tego typu uslugi

Dofinansowanie dojazdu do pracy
szkolenia narciarskie dla ON
CZY ZNAJDE OSOBBY ZECHCACE MI POMOC?
narciarstwo ON
Umiarkowany stopien niepelnosprawnosci - PFRON Student