prosba o adres internetowy.

1. Data: 2006-11-21 22:43:30

Temat: prosba o adres internetowy.
Od: "Artur Bertholdi" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z panstwa noglby podac mi adres internetowy i pocztowyUE w
SHTRAZBURGU.Chodzi mi o komorke zajmujaca sie Osobani
Niepelnosprawnymi?Bardzo oto prosze.

2. Data: 2006-11-22 13:40:26

Temat: Re: prosba o adres internetowy.
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Bertholdi" <a...@i...com> napisał w wiadomości
> Czy ktos z panstwa noglby podac mi adres internetowy i pocztowyUE w
> SHTRAZBURGU.Chodzi mi o komorke zajmujaca sie Osobani
> Niepelnosprawnymi?Bardzo oto prosze.
===================
Koniecznie musi być w SHTRAZBURGU? Taka komórka to jest w Brukseli, ale ON
zajmuje się dosyć ogólnie...
--
Zbig A Gintowt

3. Data: 2006-11-22 19:59:49

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-11-2006 o 14:40:26 Zbigniew Andrzej Gintowt <z...@w...pl>
napisał(a):

> Użytkownik "Artur Bertholdi" <a...@i...com> napisał w wiadomości
> ===================
> Koniecznie musi być w SHTRAZBURGU? Taka komórka to jest w Brukseli, ale
> ON zajmuje się dosyć ogólnie...

Chyba można to prościej napisać, prawda?

W Strasburgu znajduje się Parlament Europejski. Rzuciłem pobieznie okiem i
myślę, ze warto zadać wprost pytanie, o co chodzi, bo jakiegoś takiego
jednego adresu, to chyba nie ma.

Myślę, ze możemy pomóc w znalezieniu jakiegoś dokumentu, który dotyczy
inwalidów, a co do pytań ogólnych to chyba można je wszystkie uzyskać w
Polsce...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
Życie jest piękne, jeśli się prawidłowo dobierze środki antydepresyjne

4. Data: 2006-11-23 09:09:46

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy SHTRAZBURG to prawidlowa pisownia ?

5. Data: 2006-11-23 13:10:43

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>
napisał w wiadomości news:op.tjfohzns64gfbi@adam...
> Chyba można to prościej napisać, prawda?
=============
Nie wiem czy Pana uwaga odnosi się do mojego posta (cytuje Pan obydwie
osoby...) więc na wszelki wypadek spróbuję poprawić się, choć w Polsce
zazwyczaj obywatela, UE i Strassburg kojarzy się z licznymi skargami do
Europejskiego Trybunału Praw Człowieka mającego siedzibę w Strassburgu (i
który to Trybunał jest instytucją Rady Europy, której z kolei nie należy
mylić z Komisją Europejską). Z tego powodu nie będę sugerował się
Strassburgiem (chyba o to miasto chodzi, choć pisownia zapytania jest nieco
dziwna i kojarzy się z osobą słabo znającą język polski...?).
=============
> myślę, ze warto zadać wprost pytanie, o co chodzi, bo jakiegoś takiego
> jednego adresu, to chyba nie ma.
=============
Jest i owszem. Sprawami ON w UE zajmuje się Dyrekcja Naczelna ds.
Zatrudnienia i Spraw Społecznych posiadająca wydział Integracji Osób
Niepełnosprawnych. Wszystkie dyrekcje naczelne (General Direction) podlegają
Komisji Europejskiej. Chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że UE nie zajmuje
się jak dotąd kwestiami harmonizacji prawa dotyczącego ON w UE. Każdy kraj
członkowski rozwiązuje kwestie prawne związane z ON we własnym zakresie i w
miarę posiadanych możliwości. Wszystkie potrzebne dane kontaktowe w sprawach
ON znajdują się na stronie:
http://ec.europa.eu/employment_social/disability/con
tact_en.html

Zdrówko!