naczynia

21. Data: 2010-08-30 18:42:54

Temat: Re: naczynia
Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8
> Uchwyty się nie nagrzewają, choć sa metalowe, poza tym dzięki temu, że są
> metalowe uchwyty, można te garnki użytkowac w piekarniku i choćby na
> ognisku, nic im nie będzie, POLECAM tę własnie serię szczerze. Do kupienia
> pojedyncze egzemplarze i komplet - polecam komplet, bo od chwili kupienia
> pierwszego gara z tej serii sama o nim myślę - gdyby tylko nie mnogość
> moich innych garów, wcześniej kupionych...

a co myslicie o Berghofie ?

Michał

22. Data: 2010-08-30 18:52:34

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
172.html

> Tytan to metal, nie ceramika.

Hy...hy, siadłaś na gwoździu tytanowym?

23. Data: 2010-08-30 18:54:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

172.html

> No właśnie.
> Poza tym nie chciałbym miec patelni ceramicznej.
> Po 1 to kruchośc materiału a po drugie jego dobre właściwości izolacji
> cieplnej. Wieki by trwało nagrzanie czegoś na niej.
>
> --
> Irokez

A wystarczyło poczytać i drugą kategorię:
http://www.agdona.pl/patelnie-zeliwne-c-41_117.html
Te ceramiki (emalie sa odporne na wszystko, prócz kotundu i diamentu...

24. Data: 2010-08-30 19:44:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Aug 2010 20:34:31 +0200, Irokez napisał(a):

> [...]
> Po 1 to kruchośc materiału a po drugie jego dobre właściwości izolacji
> cieplnej. Wieki by trwało nagrzanie czegoś na niej.

No i mylisz się - garnki gliniane kiedyś były w cenie i w powszechnym
użyciu - no ale i ogień miano wtedy prawdziwy, nie podrabiany ;-)

25. Data: 2010-08-30 19:44:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Aug 2010 20:42:54 +0200, Usrobo napisał(a):

8

> a co myslicie o Berghofie ?

Ja - nic :-)

26. Data: 2010-08-30 19:48:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Aug 2010 20:52:34 +0200, Panslavista napisał(a):

172.html

> Hy...hy, siadłaś na gwoździu tytanowym?

Nie - na tablicy pierwiastków Mendelejewa :-)

27. Data: 2010-08-30 20:10:01

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-30 14:58, Przesmiewca pisze:
> A garnki Tefala? Maja grube dno i sa w cenie 150zl (5 litrowy).
> Ktos uzywal?
Nie uzywalem ale z tego co widzialem nie zachwycaja solidnoscia wykonania.
Pamietaj ze prawie na pewno sa pokryte jakims syfiastym non stickiem
bazujacym na podrobce teflonu f-my Dupont.
Mowie podrobce bo nie stac ich na wykupienie licencji od Duponta podczas
kiedy to np Emalie Olkusz stac ;)
Wersje Classic bez czarnego syfa maja bardzo cienkie scianki w
porownaniu z tymi ktore oferuje Fiskars czy Zepter.
Jedyna zaleta to moze te zdejmowane raczki ale nie wiem czy to przetrwa
lata uzytkowania skoro kolezance po roku juz lataja te uchwyty i trzeba
przyginac kombinerkami ;)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

28. Data: 2010-08-30 20:18:30

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-30 19:56, Panslavista pisze:
> http://www.agdona.pl/patelnie-tytanowe-zeliwne-c-41_
172.html
Dodajmy tez ze wszystkie "tytanowe" patelnie to bajer marketingowy bo
baza takiej patelni jest albo zeliwo albo aluminium napylone "tytanem" w
ilus tam stopniach (czesto w Machach podaja predkosc z jaka ta powloka
jest nakladana na ta patelnie jakby mialo to jakies znaczenie :D) i
niestety taka powloka jest bardzo chropowata i zeby nie przywieralo
wszystko do niej najczesciej powleka sie ja jakims syfiastym "non stickiem".
Po paru latach szukania tej dobrej wyleczylem sie z tytanow i zakupilem
zeliwna. Z prawdziwych zeliwnych i szkliwionych ale niestety dosc
kosztownych polecam Le Creuset ktora uzytkowuje od jakis 2 latek.
Trwalosc takiej patelni to kilkadziesiat lat.
Z tego co pamietam jest tez jakas bardzo dobra polska firma ktora robi
zeliwne patelnie ale trudno ich wygooglac.
I smazenie na takiej patelni dosc znacznie sie rozni od reklam z
latajacym jajkiem po powierzchni na poduszce powietrznej ;)

29. Data: 2010-08-30 20:39:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Aug 2010 22:10:01 +0200, Artur Lew napisał(a):

> zdejmowane raczki ale nie wiem czy to przetrwa
> lata uzytkowania skoro kolezance po roku juz lataja te uchwyty i trzeba
> przyginac kombinerkami ;)

Dokładnie takie miałam obawy.

30. Data: 2010-09-03 09:06:51

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co myslicie o Berghofie ?
Mam kilka garnków i nie są złe. Jak dla mnie lepsze od zeptera - o połowę
lżejsze.

Pzdr.
Mcbeth

Jaka mała pralka ?
PORKERT
Telefon bezprzewodowy, który sam się wyłącza?
Jak instalowac nowa kuchenke
Zmywarka Siemens - suszenie