Jak instalowac nowa kuchenke

1. Data: 2010-08-29 09:45:59

Temat: Jak instalowac nowa kuchenke
Od: "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglby mi ktos nakreslic jak odbywa sie instalacja nowej kuchenki
gazowej. Chcialabym kupic nowa- Amica , czy jej instalacji moze dokonac
dowolna firma zajmujaca sie instalacjami gazowymi czy musi byc autoryzowana,
zeby nie stracila w razie czego gwarancji?

2. Data: 2010-08-29 12:02:23

Temat: Re: Jak instalowac nowa kuchenke
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> dowolna firma zajmujaca sie instalacjami gazowymi czy musi byc
> autoryzowana, zeby nie stracila w razie czego gwarancji?

Mogę się mylić, ale powinien to być zwykły hydraulik lub monter instalacji
bud.
Jeżeli producent żąda czegoś więcej, to należy zmienić producenta.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2010-08-29 12:29:10

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> wrote in message
> [...]
> dowolna firma zajmujaca sie instalacjami gazowymi czy musi byc
> autoryzowana, zeby nie stracila w razie czego gwarancji?

Quod libet.
Instalacja bez autoryzacji może powodować utratę gwarancji, a to z
powodu stwierdzenia przez montera sprawności urządzenia. Wypadek spowodowany
przez samoróbkę spada na wykonawcę i właściciela. Autoryzacja to blacha na
dupę producenta i właściciela.

4. Data: 2010-08-29 14:31:25

Od: "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spowodowany przez samoróbkę spada na wykonawcę i właściciela. Autoryzacja
> to blacha na dupę producenta i właściciela.

"Autoryzacja to blacha na dupę producenta i właściciela" co to znaczy po
polsku bo nie rozumiem fachowej gwary instalatorow :) i co tak okreslaja.

5. Data: 2010-08-29 14:47:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup

> "Autoryzacja to blacha na dupę producenta i właściciela" co to znaczy po
> polsku bo nie rozumiem fachowej gwary instalatorow :) i co tak okreslaja.

"Blacha na dupę"- to po prostu zabezpieczenie się na papierze przed tym, co
może nastąpić. Przecież nie jest ważne, że ktoś podłączył dobrze czy źle.
Jeśli podłączył sam- i będzie wypadek z gazem - to jego wina. Jak podłączył
uprawniony fachowiec, to wystawił kwit- taką "blachę na dupę" własciciela.
Jak było źle i będzie wypadek- to właściciel jest niewinny.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

6. Data: 2010-08-29 14:50:54

Od: "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podłączył uprawniony fachowiec, to wystawił kwit- taką "blachę na dupę"
> własciciela. Jak było źle i będzie wypadek- to właściciel jest niewinny.

Piekne dzieki za wyjasnienie o co chodzi :), juz rozumiem.

7. Data: 2010-08-29 15:02:49

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Autoryzacja to blacha na dupę producenta i właściciela" co to znaczy po
> polsku bo nie rozumiem fachowej gwary instalatorow :) i co tak okreslaja.

To po polsku oznacza zbroję na tylną część ciała, papierowo - prawną.

8. Data: 2010-08-29 15:03:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message news:i5drtf$cmt$1@news.onet.pl...

> [...]
> podłączył uprawniony fachowiec, to wystawił kwit- taką "blachę na dupę"
> własciciela. Jak było źle i będzie wypadek- to właściciel jest niewinny.

Dokładnie. :-)))

9. Data: 2010-08-29 15:21:30

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulina Wieczorek napisał(a):
> Chcialabym kupic nowa- Amica , czy jej instalacji moze dokonac
> dowolna firma zajmujaca sie instalacjami gazowymi czy musi byc autoryzowana,
> zeby nie stracila w razie czego gwarancji?
W gwarancji bedziesz mieć miejsce na wpis i pieczątkę uprawnionej
osoby która podłącza kuchenkę do instalacji.
Bez tego wpisu z pieczątką, gwarancja jest nie ważna.

Podłączyć kuchenkę może każdy hydraulik (nie tylko autoryzowany) ale z
uprawnieniami do zajmowania sie eksploatacją urządzeń gazowych, i taką
pieczątkę musi przybić na gwarancji.
--
Krzysiek

10. Data: 2010-08-29 21:27:53

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> uprawnieniami do zajmowania sie eksploatacją urządzeń gazowych, i taką
> pieczątkę musi przybić na gwarancji.

Jak wygladaja takie uprawnienia? Od kogo?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Zmywarka Siemens - suszenie
Odkurzacz z filtrem wodnym