nadmierne pocenie

1. Data: 2009-05-25 11:49:22

Temat: nadmierne pocenie
Od: "Wojtek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
facet
wiek 27 lat
wzrost 182cm
waga ok 92kg

czesto siedzac nie wykonujac zadnego wysiłku mam wilgotne czoło.
pocie sie bardziej niz inni
głównie głowa i twarz
i zwróciłem jeszcze uwage na jedną rzecz:
jak wypije np szklankę wody lub piję wode z butelki to zaraz po wypiciu
się poce.

jak można temu zapobiec ?

2. Data: 2009-05-25 13:51:02

Temat: Re: nadmierne pocenie
Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pocie sie bardziej niz inni

a kawy dużo pijasz?

> jak można temu zapobiec ?

spróbuj jakiś magnez łykać

3. Data: 2009-05-25 20:12:37

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> wzrost 182cm
> waga ok 92kg

Z 10kg nadwagi? A kiedy ostatnio mierzyles cisnienie? Moze tez wchodzi
w gre jakis czynnik stresogenny?

Ciekawostka - mi sie zawsze poca policzki, jak zjem jablko. Czemu? ;-)
--
Olleo

4. Data: 2009-05-25 20:42:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@t...pl wrote:

> Z 10kg nadwagi? A kiedy ostatnio mierzyles cisnienie? Moze tez wchodzi
> w gre jakis czynnik stresogenny?
>
> Ciekawostka - mi sie zawsze poca policzki, jak zjem jablko. Czemu? ;-)

I pieką wargi? :P

5. Data: 2009-05-26 05:21:55

Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> I pieką wargi? :P

Nie :P

Gdzies dawno temu czytalem, ze to jakies polaczenie w sieci neuronowej
sie zle ustawilo i policzki sie poca razem z praca slinianek, ale nie
wiem, czy to prawda ;)
--
Olleo

6. Data: 2009-05-30 23:14:57

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> czesto siedzac nie wykonujac zadnego wysiłku mam wilgotne czoło.
> pocie sie bardziej niz inni
> głównie głowa i twarz

zauważyłam takie cos u mojego wujka - starszy rosznik ale młody duchem i
'wyznaniem', aktywny i też zawsze mu za ciepło. U zdrowego człowieka to nie
wygląda zdrowo. Wiem tylko, że 'nagle' stwierdzono u niego ogromne
nadciśnienie. Strasznie się martwię bo to bliska mi osoba a nie wiem jak
wpłynąć na zmianę upodobań (chociażby do nadmiernej ilości soli. Do kawy
także by się przydało.)

7. Data: 2009-06-09 16:42:49

Od: Marek <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek pisze:

[...]
> czesto siedzac nie wykonujac zadnego wysiłku mam wilgotne czoło.
> pocie sie bardziej niz inni
[...]

Koleżanka miała podobny problem. Leczy się teraz u endokrynologa,
ma jakiś problem z tarczycą.

--
Marek

Przewlekła kolka?
Jak długo żyje gruźlica?
Grypa H1N1 a zwykla grypa - smiertelnosc rozna?
Por­adźcie.
[Do Pań] Ginekolog we Wrocławiu