nadmierne pocenie po raz n-ty

1. Data: 2002-05-13 15:23:25

Temat: nadmierne pocenie po raz n-ty
Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

wiem ze to jeszcze nie sezon, ale ja sie poce okragły rok bez wzgledu na
temperature przy najmniejszym wysiłku.
czy jest sens z tym isc do jakiegos lekarza? jakiego?

aha, jestem chyba zdrowy, sprawny fizycznie, mała nadwaga, ale naprawde
nic takiego.

nie jest to powazny problem, ale zarty na ten temat juz mi sie znudziły.

--
_\
/`b

2. Data: 2002-05-13 16:37:02

Temat: Re: nadmierne pocenie po raz n-ty
Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Marsel napisał(a): > <...>

no dobra, sam sobie znalazłem wczesniej:

http://www.resmedica.pl/zdart6001.html
http://www.mediweb.pl/symptoms/wyswietl_s.php?id=5

ale nic to mi nie mowi; sam nie znajduje innych objawów.
moze wiec jedynie to pocenie da sie zmiejszyc..
ziólka, tajemne receptury z różnych niezwykłych składników,
wreszcie amulety, zaklecia czy czary pomoga jesli nie medycyna?

--
_\
/`b

3. Data: 2002-05-13 18:37:20

Od: "Kaktusak" <r...@p...interklub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pilem szalwie , przez pol roku ( od X gdzies do Marca ) , pazylem to
dziadostwo dwa razy dziennie
Podobno pita regularnie pomaga ale ja nie widze (w III tez nie widzielm i
dalem sobie spokoj ) zadnych pozytywych efektow :(

--

pozdrowienia
"Nie badz woda , nie daj sie nabrac"

Wydzielina z sutka
PSA
szybkie tentno
Re: Vaccumtainer - czy ktos slyszal o czyms takim w Warszawie
Bezbolesne pobieranie krwi