nagrywarka dvd co polecacie?

1. Data: 2008-04-28 08:17:22

Temat: nagrywarka dvd co polecacie?
Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jaką nagrywarkę polecacie? Z wymagań to dobrze żeby miała dysk, divx,
odtwarzanie napisów, timeshifta...

Myslalem coś o LG (kiedyś napędy optyczne do kompa były dobre), ale totalnie
nie wiem jakie firmy w tym sprzęcie są ok

dzięki za porady

stclaus

--

Labor et patientia omnia vincunt

2. Data: 2008-04-28 08:54:59

Temat: Re: nagrywarka dvd co polecacie?
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jaką nagrywarkę polecacie?
NTG -> pl.comp.pecet

> Myslalem coś o LG (kiedyś napędy optyczne do kompa były dobre), ale totalnie
> nie wiem jakie firmy w tym sprzęcie są ok
Mam LG. Nie potrafi odczytać płyt, które sam nagrał

3. Data: 2008-04-28 09:18:12

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek pisze:

> Użytkownik "stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> NTG -> pl.comp.pecet

raczej pl.costam.elektronika.domowa albo .telewizja albo jakies forum
elektroda czy cuś

> Mam LG. Nie potrafi odczytać płyt, które sam nagrał

ojciec ma phillipsa jakiegostam, z dyskiem, divxami, mp3 i innymi takimi...
jedynym minusem jest troche dlugi start (od wlaczenia power do
mozliwosci cokolwiek zrobienia musi minac jakies 6-7 sek)

pozdr
d.

4. Data: 2008-04-28 09:21:33

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> raczej pl.costam.elektronika.domowa albo .telewizja albo jakies forum
> elektroda czy cuś
Sorry, źle skojarzyłem, ze chodzi o nagrywarkę do komputera

5. Data: 2008-04-28 12:32:20

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Myslalem coś o LG (kiedyś napędy optyczne do kompa były dobre), ale
> totalnie nie wiem jakie firmy w tym sprzęcie są ok

Mam nagrywarkę LG R188 od półtora roku. Sprawuje się bardzo dobrze. Firmowo
ma dysk 160GB, ale wymieniłem sobie na 750GB i teraz trzymam tam całą moją
filmotekę w divx. Najbardziej mi tam brakuje złącza USB, ale nowsze wersje
chyba już to mają. Drugim minusem jest dosyć długi start.

Witek

6. Data: 2008-04-28 14:45:55

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> NTG -> pl.comp.pecet

> Mam LG. Nie potrafi odczytać płyt, które sam nagrał
A finalizujesz płyty po nagraniu?
Też mam LG (jak będę w domu to Ci napiszę jaki model) z twardym dyskiem i
bardzo się sprawdza.
Generalnie z praktyki widzę że dobrym rozwiązaniem jest posiadanie
nagrywarki tego samego producenta co telewizor - bo np. korzystasz potem z 1
pilota do nich :) - w każdym razie LG na pewno tak ma.
Kosztowała niecałe 1 000 złotych.

Pozdrawiam

Kaja

7. Data: 2008-04-28 17:37:06

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nagrywarki tego samego producenta co telewizor - bo np. korzystasz potem z
> 1 pilota do nich :) - w każdym razie LG na pewno tak ma.

Mój pilot od LG dobrze sobie radzi z moim telewizorem Philipsa. Trzeba tylko
wpisać kod producenta telewizora.

Witek

8. Data: 2008-04-30 21:36:53

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Mój pilot od LG dobrze sobie radzi z moim telewizorem Philipsa. Trzeba
> tylko wpisać kod producenta telewizora.

Możesz rozwinąć? Bo akurat teraz ma zestaw philips TV i LG - powiedz proszę
jak łaczysz i jaki jest kod lub gdzie go znaleźć.

pozdrawiam

stclaus

9. Data: 2008-05-01 18:47:50

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Możesz rozwinąć? Bo akurat teraz ma zestaw philips TV i LG - powiedz
> proszę jak łaczysz i jaki jest kod lub gdzie go znaleźć.

Przy mojej nagrywarce (RH188) wszystko jest w instrukcji:

"Obsługa telewizorów innych marek za pomocą pilota.
Obsługiwanie poziomu głośności, źródła sygnału oraz włączenia/wyłączenia
możliwe jest również w przypadku telewizorów innych marek niż LG. Jeśli Twój
telewizor został wymieniony w poniższej tabeli, wprowadź odpowiedni kod
producenta.
1. Przytrzymując wciśnięty przycisk TV POWER, za pomocą przycisków
numerycznych wprowadź kod producenta Twojego telewizora (patrz tabela
poniżej).
2. Zwolnij przycisk TV POWER."

Dla Philipsa jest to chyba kod 2. (Nie ma Philipsa w tabeli w instrukcji,
ale kod działa).

Witek

10. Data: 2008-05-02 14:50:33

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Dla Philipsa jest to chyba kod 2. (Nie ma Philipsa w tabeli w instrukcji,
> ale kod działa).

Właśnie dlatego pisałem, zadziałało.

Dziękuje

stclaus