naleśniki z kapusta i grzybami cz.2

1. Data: 2006-10-11 07:30:32

Temat: naleśniki z kapusta i grzybami cz.2
Od: "Monika Szczygielska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

posmazyc pieczarki az beda miekkie , dodac kapuste smazyc do miekkosci dodac
przyprawy
usmazyc nalesniki i nalozyc farsz
SMACZNEGO

2. Data: 2006-10-11 12:23:27

Temat: Re: naleśniki z kapusta i grzybami cz.2
Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Szczygielska napisał(a):
> posmazyc pieczarki az beda miekkie , dodac kapuste smazyc do miekkosci dodac
> przyprawy
> usmazyc nalesniki i nalozyc farsz
> SMACZNEGO

odkrycie :P

3. Data: 2006-10-11 14:17:41

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Szczygielska" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:egi6jk$jhc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> posmazyc pieczarki az beda miekkie , dodac kapuste smazyc do miekkosci
> dodac przyprawy
> usmazyc nalesniki i nalozyc farsz
> SMACZNEGO

bardzo proste i fajne danie , często go robię
Jędrek

4. Data: 2006-10-16 20:34:59

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> bardzo proste i fajne danie , często go robię
> Jędrek

jakiego go...
chyba, ze jednego ale po jednego nalesnika nie warto wyciagac patelni...
jak juz cos to JE te nalesniki, z reszta w temacie bylo tyvh nalesnikow
wiecej niz jeden...

5. Data: 2006-10-16 22:29:12

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dogma24 napisał(a):
> jakiego go...
> chyba, ze jednego ale po jednego nalesnika nie warto wyciagac patelni...
> jak juz cos to JE te nalesniki
"Jak już coś", to po jeden naleśnik, a nie "po jednego naleśnika"
:-)))
Po jeden ołówek, po jeden baton, po jeden rower...

6. Data: 2006-10-17 01:28:01

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):
> "Jak już coś", to po jeden naleśnik, a nie "po jednego naleśnika"
> :-)))
> Po jeden ołówek, po jeden baton, po jeden rower...

hmmm...a patrz Pani nie wiedzialam, ze "podaj mi jednego nalesnika" jest
niepoprawnie, czlowiek uczy sie cale zycie... :)

7. Data: 2006-10-17 14:22:53

Temat: Re: naleśniki z kapusta i grzybami - OT przypadkowe ;-))
Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dogma24" <d...@g...pl> wrote in message

> hmmm...a patrz Pani nie wiedzialam, ze "podaj mi jednego nalesnika"
jest
> niepoprawnie, czlowiek uczy sie cale zycie... :)
---------
nie: _po_ jednego nalesnika nie warto wyciagac patelni...
tylko: _dla_ jednego nalesnika ...;

nie: podaj mi _jednego nalesnika_
tylko: podaj mi _jeden nalesnik_ (kogo, co - biernik)

:))

Kolacja
szukam czegoś smacznego:)
potrzebny przepis na pyszne danie