naleśniki ze szpinakiem - wariacje

1. Data: 2007-11-02 12:55:33

Temat: naleśniki ze szpinakiem - wariacje
Od: "Tess" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zachciało mi sie dziś naleśników ze szpinakiem, ale w wersji nieco innej od
tej którą robię zawsze, czyli ciasto na naleśniki z mąką razową (o wiele
lepsza do naleśników niesłodkich niż pszenna), szpinak z czosnkiem,
jogurtem, serem feta, gałką muszkatołową, pieprzem i solą.

Jak Wy robicie szpinakowe farsze?

Tess

2. Data: 2007-11-02 14:05:24

Temat: Re: naleśniki ze szpinakiem - wariacje
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tess pisze:

> Jak Wy robicie szpinakowe farsze?

Ja dodaję (zamiast fety) ser pleśniowy np. lazur albo jajko ugotowane na
twardo i zgniecione widelcem.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2007-11-02 14:37:45

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 12:55, "Tess" <c...@p...fm> wrote:
> [...]
> lepsza do naleśników niesłodkich niż pszenna), szpinak z czosnkiem,
> jogurtem, serem feta, gałką muszkatołową, pieprzem i solą.

szpinak lisciasty, sol, dobre maslo, czosnek, galka, odrobina
pieprzu.

jako wariacja - z dodatkiem sera z niebieska plesnia - gorgonzola,
danish blue, stilton,

w wersji wypasionej - dodaje jeszcze zolto lub dwa.

bardzo lubie szpinak wiec przetestowalem juz chyba wszystkie
mozliwe wariacje: z bekonem, feta, zoltymi serami, smietana slodka i
kwasna,
swiezymi ziolami i dwie wymienione wyzej sa moimi faworytami.

mac.

4. Data: 2007-11-02 15:57:32

Od: "Jaksa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

[...]

ty dembski - a z gówienkiem psim ty testował?

Jaksa

5. Data: 2007-11-04 13:21:16

Od: maciej debski <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 15:57, "Jaksa" <j...@p...pl> wrote:

> ty dembski - a z gówienkiem psim ty testował?

nie, polecasz?

mac

Kiszone grzyby
Re: Jak to się nazywa?