napiwki dla fryzjerek

1. Data: 2003-10-02 15:20:30

Temat: Re: napiwki dla fryzjerek
Od: "Piotrek" <p...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile Wy zostawiacie?
mnie obcina moja dziewczyna, maszynką
oddaję się jej cały :-)

1. Data: 2003-10-02 16:06:22

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:blh8fi$1ep6$1@foka.acn.pl...

> A za co fryzjerka dostaje pieniądze w zakładzie w którym pracuje? Ja np.
> uważam że to dziwne dawać fryzjerowi napiwek. Komuś kto dostarcza pizze to
> jasne że dam ale wiem że on zarabia grosze za te dostawy a jeszcze sam
płaci
> za benzynę... albo kelnerce która jest wyjątkowo miła :) a nie odwala
> robotę.

dziwne rozumowanie. a kasjerce z supermarketu dajesz napiwek? ona strasznie
malo zarabia...

1. Data: 2003-10-02 16:21:59

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> płaci
>
> dziwne rozumowanie. a kasjerce z supermarketu dajesz napiwek? ona

No to czemu dajesz fryzjerce a kasjerce już nie? ( jeśli tak to przepraszam)
Czemu kelnerka, fryzjerka, dostawca ma dostać napiwek a kasjerka już nie? W
każdym z tych zawodów obsługuje się klienta. Więc też mogę napisać że to
dziwne rozumowanie.

1. Data: 2003-10-02 16:49:30

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loolaa" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Niestety nigdy nie wiem, jaką kwotę napiwku mam zostawić fryzjerce -
10%,
> 20% ?
> Ile Wy zostawiacie?

Jak mam z czego a jestem zadowolona z usługi to zostawiam ok 10% kwoty
(tak na oko bo nie wyliczam co do grosza:-) ), którą płacę. A i gdzieś
czytałam że nie wypada zostawiać ani mniej ani więcej:-)
--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-02 17:26:17

Od: "Dagi" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" napisał w wiadomości news:blhj39$2v5r$1@foka1.acn.pl...

> Czemu kelnerka, fryzjerka, dostawca ma dostać napiwek a kasjerka już nie?
> każdym z tych zawodów obsługuje się klienta.

Jak tak będziemy dalej gdybać, drogie Panie, to za chwilę będziemy musiały
dawać napiwki pani w warzywniaku za miłą obsługę... a nie w tym rzecz...
Jeżeli idę do fryzjera, oddaję, powierzam komuś cząstkę siebie, pozwalając
mu na stworzenie takiej fryzury jaką sobie aktualnie wymyśliłam. Trzeba się
sporo natrudzić i włożyć wiele pracy aby efekt satysfakcjonował klientkę, a
więc dlaczego miałabym nie dać napiwku ?
A jeżeli już stać mnie na wizytę u fryzjera, płacąc 80-100 zł ( bądź
więcej ) to chyba na te 10zł napiwku też mnie stać.

Pozdrawiam.

Dagi.

1. Data: 2003-10-02 18:50:42

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zostawiam 20 zl napiwku, a płace za farbowanie i strzyżenie zwykle 200 -
220 zł.

Sadia

1. Data: 2003-10-02 20:27:34

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

loolaa napisał/a w news:blgk7r$2ik$1@galaxy.uci.agh.edu.pl:

> Ile Wy zostawiacie?

Nic.
Po pierwsze chodzę do fryzjerki, która jest właścicielką
zakładu...ups...przepraszam, teraz to się nazywa salon albo studio
stylizacji włosów. Płacę za usługę i nie uważam, abym powinna płacić
coś ponadto.
Po drugie mam krótkie włosy i za ich podcięcie płacę 20-25zł. Dla mnie
to i tak dużo, bo poza tym co miesiąc kupuję farbę i szampon, ew.
odżywkę. Tak więc wydatki związane _tylko_ z włosami kumulują się
ostatecznie na większą kwotę - jak na moje możliwości finansowe.
Po trzecie słowo napiwek kojarzy mi się z barmanem albo kelnerką, a nie
kosmetyczką.
I nie popadajmy w paranoję. Nie muszę każdemu płacić więcej za wykonaną
pracę. Mnie nikt nie daje żadnej premii, a tym bardziej napiwków, mimo
iż zawsze wywiązuję się z obowiązków w terminie.

--
mips

1. Data: 2003-10-03 05:30:16

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Oct 2003, Aede wrote:
> [...]
> każdym z tych zawodów obsługuje się klienta. Więc też mogę napisać że to
Jak kasjerka dostanie wiecej pieniedzy niz jest to na paragonie, to ma
manko w kasie, a jak schowa do kieszeni, to wylatuje z pracy.
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-03 18:20:45

Temat: [OT] Re: napiwki dla fryzjerek
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> Jak kasjerka dostanie wiecej pieniedzy niz jest to na paragonie, to ma
> manko w kasie, a jak schowa do kieszeni, to wylatuje z pracy.

Ja w kwestii formalnej - jak w kasie jest za duzo to sie nazywa superata.
Manko to jak za malo.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-10-04 16:48:56

Od: "Emila i Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> [...]

Ok. 10 zł., lecz jeśli jestem niezadowolona, to nic, bo i tak ogólnie
wyjście do fryzjera to dla mnie niemały grosz. Zastanawiam się tylko, czy
płacąc przy kasie, gdzie oczywiście wiadomo, kto mnie strzygł itp., ten
napiwek trafi napewno do właściwej osoby.

Do pytania powyżej dodam więc jeszcze: Komu płacicie?

EMila

grupa o ślubach i innych - OT trochę
CFV2: pl.soc.uroczystosci (glosowanie)
depilacja bikini