naprawa zmywarki

1. Data: 2004-11-26 18:47:12

Temat: naprawa zmywarki
Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka tygodni temu przedstawialem na grupie problem ze zmywarka. Stary
11 letni Bosch z przytkanym plaszczem wodnym.
Problem powrocil. Z odpowiedzi na mojego posta wynikaloby ze powinno
wytrawic sie plaszcz wodny kwasem , tak aby usunac zanieczyszczenia.
Czy znajdzie sie jakis fachman w Warszawie , ktory to wykona?? Jakies
namiary?
Opowiedzi moga byc na priv. Email na dole.

Michał
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć

1. Data: 2004-11-29 17:22:42

Temat: Re: naprawa zmywarki
Od: "artur" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <p...@n...berdyczow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wytrawic sie plaszcz wodny kwasem , tak aby usunac zanieczyszczenia.
> Czy znajdzie sie jakis fachman w Warszawie , ktory to wykona?? Jakies
Brutalna prawda jest taka że 11 letniej nie warto naprawiać (sam się
przekomasz później) jak zaczyna szwankować wiekowa to rozglądaj się za
młodszą (mam na myśli cały czas zmywarkę oczywiście)

samodzielne położenie kaflków
Uszczelka pokrywy
Wielka obniżska cen w sklepie www.REPRODUKCJE.com
Projekt i wykonanie kuchni (Kraków)