samodzielne położenie kaflków

1. Data: 2004-11-26 18:04:18

Temat: samodzielne położenie kaflków
Od: "D`arek" <p...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , Jestem po rozmowie z fachmanem , który zaśpiewał za ułożenie 30 m2
płytek podlogowych 30 zł/m2 . Podłoga idealnie równa, paca zębata,paca
gumowa, gilotyna do cięcia płytek, gumowy młotek ,poziomica kosztują grosze.
Nie chcę nikogo pozbawiać chleba ale w końcu to moje pieniądze i ciężko
zastanawiam się czy podejmując się samodzielnie tej czynności mogę coś
spartolić . Prosze o radę Pozdrawiam D`arek

1. Data: 2004-11-26 18:47:49

Temat: Re: samodzielne położenie kaflków
Od: "notabene" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh.. mialem niedawno ten sam problem.
Mialem, bo plytki sa juz polozone... samodzielnie.
Jezeli masz rowną podłogę, ustalony poziom wzgledem
innych podlog to smialo sie za to bierz. O ile nie planujesz
zadnych udziwnien typu kosmiczne wzory, okręgi itd
to nie masz szans spartolic... Poziomica, krzyzyki, proste
docinanie maszyną, dobry klej i odrobina dokladnosci.
Zycze powodzenia.
Grzegorz.

1. Data: 2004-11-26 23:51:44

Od: "Reksio" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę nikogo pozbawiać chleba ale w końcu to moje pieniądze i ciężko
> zastanawiam się czy podejmując się samodzielnie tej czynności mogę coś
> spartolić . Prosze o radę Pozdrawiam D`arek

Tak jak przedmówca uważam że możesz sam spróbować ( nawet przy średnich
zdolnościach manualnych). Ale zanim zaczniesz to robić - dowiedz się o kilka
ważnych rzeczy: Jak kłaść płytki gdy pomieszczenie nie jest prostokątne
(trapez), jak ułożyć cokoły, jak zmierzyć proste kąty ścian i różnice
poziomów podłoża, czy przed fugowaniem trzeba gruntować płytki, może na
takiej powierzchni ładniej będzie ułożyć płytki "w karo"? - to jest
trudniejsze, ale efekt dużo ładniejszy. Jak montować listwy na brzegach. Czy
kupować cokoły, czy ciąć połówki z płytek.
Aha. Nie kupuj najdroższej poziomicy (za 138 pln :-) bo po układaniu
prawdopodobnie już się na wiele nie będzie nadawać. A pod kolana dobry jest
styropian owinięty jakąś tkaniną :)
Jak to mówią amerykanie - trzeba mieć plan :)

Powodzenia. Reksio

1. Data: 2004-11-29 12:26:45

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ulozylem sobie sam znajomy mi tylko kilka plytek zaczal bo u mnie sa tak
przekrecone o 45 stopni cholera zapomnialem jak na to sie mowi :-)

--
Pozdrawiam Andrzej

1. Data: 2004-11-29 12:29:46

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja ulozylem sobie sam znajomy mi tylko kilka plytek zaczal bo u mnie sa
tak
> przekrecone o 45 stopni cholera zapomnialem jak na to sie mowi :-)

karo lub bardziej "fachowo" - caro ;)

--
giga

1. Data: 2004-12-01 15:02:01

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> karo lub bardziej "fachowo" - caro ;)
>
> --
> giga

łototo , narzedzia znajomy tez mi zostawil wiec nic nei dokladalem :-)

--
Pozdrawiam Andrzej

Uszczelka pokrywy
Wielka obniżska cen w sklepie www.REPRODUKCJE.com