nasiona tuji

1. Data: 2002-01-25 10:26:26

Temat: nasiona tuji
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyktoś w Polsce sprzedaje wysyłkowo nasiona tuji ?
Czy ktoś z grupowiczów wie o takiej firmie ?

smokol
s...@p...wp.pl

2. Data: 2002-01-27 10:26:41

Temat: Re: nasiona tuji
Od: "bari" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno szukajac czegos w internecie znalazlem oferty nasion roznych
"iglakow" i iglakopodobnych roslin. Firma na swojej stronie podawala
gatunek, cene za kg nasion i ilosc nasion w kilogramie. Niestety nie mam
zapisanego adresu tej strony.
Poszukaj w wyszukiwace onet`u wpisujac hasla zwiazane z nasionami.
pozdrawiam
bari

3. Data: 2002-01-30 12:29:44

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysyła je Florpak. Ale może szybciej będzie rozmnożyć przez sadzonki?

--
Edyta Szajnóg

________________________________
www.strony.wp.pl/wp/rodezjan-saba
www.woj.lublin.pl/saba/index.html

4. Data: 2002-01-31 11:19:09

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

smokol napisał(a):

> Czyktoś w Polsce sprzedaje wysyłkowo nasiona tuji ?
> Czy ktoś z grupowiczów wie o takiej firmie ?
>
> smokol
> s...@p...wp.pl

Zdecydowanie lepiej wegetatywnie ja rozmnazac. Nasiona mozna kupic nawet
w dobrych nasiennych, z firmy Garden perle

5. Data: 2002-01-31 12:03:37

Temat: Odp: nasiona tuji
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisal w wiadomosci

> Zdecydowanie lepiej wegetatywnie ja rozmnazac. Nasiona mozna kupic nawet
> w dobrych nasiennych, z firmy Garden perle

Z nasion bedzie niewyrównana populacja i niech sie na ten temat wypowie
znawca.
A co do nasion Garden Perle, to zdecydowanie odradzam ze wzgledu na slabe
badz brak kielkowania.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2002-02-02 00:42:33

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaaaa ... tylko ja potrzebuję kilkaset sztuk ! :)
Musioałbym wziąć 3 tygodnie wolnego i robić
te sadzonki, a nawet nie wiem z czego bym je zrobil !

:)

smokol

7. Data: 2002-02-05 19:53:51

Od: "Michal Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znawca.
> A co do nasion Garden Perle, to zdecydowanie odradzam ze wzgledu na slabe

Jestem nowy, ale od paru miesiecy "czytam" grupę.
Z rozmnazaniem wszystkich roślin jest tak ,że siewki nie tworza dokładnie
wurównanej populacji, ale zawsze mniej lub bardziej wyrównana grupę. Co do
tuji to z nasion mozna rozmnazać właśnie odmiane "Columna" którejn siewki
dość wiernie powtarzaja cechy rodziców; wiekszosc populacji tej odmiany to
siewki. Inne odmiany przy siewie dadza większe lub mniejsze rozszczepienie
cech, i tylko nieliczne bedą podobne do rodziców.
Pozdrawiam
Michal

8. Data: 2002-02-07 19:05:35

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Michal
> >

> Nigdy nie spotkałam w sprzedaży ( Florpak, Dendrona ) nasion Thuja
occ. "Columna" i wydaje mi się, że mnoży się ją tylko wegetatywnie, tak jak
pozostałe odmiany. Generatywnie można mnożyć "czysty" gatunek czyli thuja
occidentalis ewt. thuja orientalis. Tylko czy warto? Ceny iglaków spadają i za
małe pieniądze można kupić np sadzonki doskonałej odmiany "Smaragd" Polecam -
naprawdę warto.....
W końcu żywopłot sadzimy na długie lata i warto trochę w niego zainwestować,
Pozdrawiam - Hania

9. Data: 2002-02-07 19:50:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Polecam -
> naprawdę warto.....
> W końcu żywopłot sadzimy na długie lata i warto trochę w niego

To brzmi tak jakbyś namawiała do czytania Harleqin'a.
Ten sam poziom. Bez urazy.
;-)))))))))))))
Pozdr. Jerzy

10. Data: 2002-02-08 07:59:42

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
> thuja
> spadają i za
> Polecam -
> zainwestować,
>
> To brzmi tak jakbyś namawiała do czytania Harleqin'a.
> Ten sam poziom. Bez urazy.
> ;-)))))))))))))
> Pozdr. Jerzy
>
> Nie jestem uraźliwa, ale za to do obrzydliwości konkretna. Co konkretnie w
mojej wypowiedzi równa poziomem do książek Harleqina. Pytam jako eksperta bo
jak sądzę w przeciwieństwie do mnie czytasz to badziewie.
Czy głupie jest stwierdzenie, że:
odmiany mnoży się wegetatywnie, gatunki generatywnie?
Czy może to ze spadają ceny iglaków bo na rynku panuje zastój?
A może po prostu nie podoba ci się mój adres mailowy?
Przyganiał kocioł garnkowi. Bez urazy.
Hania

Co na żywopłot ???
Sklepy intenetowe sprzedajace sadzonki krzewow
Land, Home Design
Poharatane drzewo
Nasiona klonów