nastolatki

41. Data: 2005-07-23 16:28:21

Temat: Re: nastolatki
Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszło na priv
jbj

42. Data: 2005-07-23 16:39:33

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2005 16:33:55 +0200, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> do kina z facetem? hmm... ;)

Dobrze pisze. _Do kina_. Nie _na film_.

--
Żeby suka nie dawała, to by pies nie brał.

43. Data: 2005-07-23 16:43:16

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2005 13:56:50 +0200, jbj napisał(a):

> Trza się jakoś bardziej zaprzyjaźnić, a potem uczynić z tego
> chłopaka osobę dorosłą, a więc odpowiedzialną za moje dziecko...
> taki jest mój gryplan:)

Znaczy się, chcesz go najpierw sama przelecieć? :D

--
Czy kamasze mu jakieś załatwić? :)

44. Data: 2005-07-23 16:44:32

Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no coz, zalezy, na jakiej jestescie, ze tak powiem, stopie :)

Jeszcze nie na takiej:) Podkreślam "jeszcze":)

> core jednak wyedukowac musisz przede wszystkim.

Rozmowa plus wykład teoretyczny już się odbyły....między nami nic nie
wiedziałam o plastrach:) Koleżanka mnie uświadomiła dopiero he he...:))
Ćwiczenia praktyczne odbędą się w nadchodzącym tygodniu, podejrzewam że pon
lub wtorek. Nastawiam się psychicznie już od tygodnia, czas najwyższy coś z
tym zrobić.
jbj

45. Data: 2005-07-23 17:05:11

Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy się, chcesz go najpierw sama przelecieć? :D
>
> --
> Czy kamasze mu jakieś załatwić? :)

no comments
jbj

46. Data: 2005-07-24 15:58:01

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2005 19:05:11 +0200, jbj napisał(a):

> no comments

Masz rację, córka mogłaby być nieco zazdrosna i zdegustowana :)

--
Takie rzeczy trzeba robić, ale o nich nie mówić :)

47. Data: 2005-07-24 18:07:08

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <a...@w...pl> writes:

> W wieku 14 lat znam skuteczniejszy sposob, po prostu szklanka wody zamiast.
> Uwazam, ze w tym wieku dziewczyna jest za mloda na lykanie srodkow doustnych
> czy naskornych, a chlopak, coz, watpie, aby zawsze nosil przy sobie gumki na

Chcialbym szanownym dyskutantom przypomniec, ze za seks z 14-latka to
calkiem zwyczajnie mozna pojsc siedziec. No dobrze, moze tak zaraz sie
nie wsadza, ale nielegalne to jest i tyle.

MJ

48. Data: 2005-07-24 21:40:21

Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> calkiem zwyczajnie mozna pojsc siedziec. No dobrze, moze tak zaraz sie
> nie wsadza, ale nielegalne to jest i tyle.

Wiem o tym, ale dzieki...
jbj

49. Data: 2005-07-24 21:43:06

Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim, którzy mają podobne problemy, a właściwie ich dzieciom, polecam
stronę www.nastolatek.pl
Pozdrawiam,
jbj

50. Data: 2005-07-24 22:08:05

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbj wrote:
> Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> ludzkość tak, ale nastolatki klasyfikowane jako małpiatki?;)

ja sie z ta klasyfikacja nie zgadzam. w wieku lat 14 nie bylam
zadna malpiatka :)

-- kasica

zajęcia w glinie...
TATRALANDIA-poleccie kwatery...