natrectwa

1. Data: 2000-06-21 10:07:08

Temat: natrectwa
Od: "BlackBird22" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos moze mi pomoc ?
Chodzi mi o wlasnie o natrectwa. Czy sa jakies techniki leczenia tego typu
przypadlosci.
W moim przypadku objawiaja sie one tym ze do mojego mozgu napływaja
mysli ktore mnie bardzo przerazaja. Nie potrafie nikomu nawet o nich
opowiedziec - sa to nieraz makabryczne mysli a czasami z gatunku "czarnego
humoru"
czy jest na to jakas rada ?

BlackBird

1. Data: 2000-06-21 12:00:40

Temat: Odp: natrectwa
Od: "Victoria" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A cos blizej?
Pozdrawiam
Victoria
Użytkownik BlackBird22 <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:gt045.38332$D...@n...tpnet.pl...
> [...]
> mysli ktore mnie bardzo przerazaja. Nie potrafie nikomu nawet o nich
> opowiedziec - sa to nieraz makabryczne mysli a czasami z gatunku "czarnego

Z psychologiczna nutka w NoName
Dziwny sen
zazdrosc w zwiazku
uleczyc siebie