nawozy

1. Data: 2003-04-08 13:57:58

Temat: nawozy
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Cytuje za dzisiejsza GW, ku przestrodze zwolennikow stosowania
chemii w ogrodzie:

"Tymczasem objawy zatrucia gazem musztardowym wystąpiły u pięciu
amerykańskich żołnierzy, którzy weszli w poniedziałek do składu amunicji
pod Nadżafem w środkowym Iraku. Wszyscy dostali mdłości, a na ich
skórze pojawiły się bąble, ale ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.
Trwają badania czy w magazynie była rzeczywiście broń chemiczna czy
inne środki np. nawozy."

Z kolei w tutejszej telewizji slysze o trudnosciach w odroznieniu broni
chemicznej, tzw. "nerve gas", od pestycydow. I nie dziwota, bo to czesto
prawie to samo :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2003-04-08 17:49:32

Temat: Re: nawozy
Od: "Raróg" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem Michale Twoją i innych Amerykanów do nawozów sztucznych , ale żeby
z tego powodu wywoływać wojnę ? ;- ))))))))))))))))
wiadomości news:GzAka.52365$JI.14014391@twister.neo.rr.com...

3. Data: 2003-04-08 21:04:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:GzAka.52365$JI.14014391@twister.neo.rr.com
MichalMisiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Z kolei w tutejszej telewizji slysze o trudnosciach w odroznieniu broni
> chemicznej, tzw. "nerve gas", od pestycydow. I nie dziwota, bo to
> czesto prawie to samo :-(

Hejka. Z publicznie ogłaszanych w USA raportów można się dowiedzieć,
że w latach 80. odpowiedni urząd państwowy wydał 711 decyzji pozwalających
na wywóz do Iraku urządzeń do produkcji broni masowego rażenia (osławionego
wąglika oraz różnego rodzaju gazów bojowych). Czyżby krótka pamięć? ;-)
Pozdrawiam paraliżująco Ja...cki

4. Data: 2003-04-08 22:42:13

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(osławionego
> wąglika oraz różnego rodzaju gazów bojowych). Czyżby krótka pamięć? ;-)

Nie wspominając jak i kto również wspierał miliardami dolarów i pomocą w
uzbrojeniu Iraku w wojnie przeciwko Iranowi. Wietnam, Laos, kilka krajów w
Afryce, Afganistan teraz Irak. He he, historia lubi się powtarzać.
No wystarczy, toć to polityka i to w naobrzydliwszym wydaniu, a tu grupa
o ogrodach. PP.

5. Data: 2003-04-09 03:03:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Raróg" <r...@p...gazeta.pl> wrote in message
> Rozumiem Michale Twoją i innych Amerykanów do nawozów sztucznych , ale żeby
> z tego powodu wywoływać wojnę ? ;- ))))))))))))))))

Przecietny Amerykanin kocha nawozy sztuczne :-(

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2003-04-09 03:06:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
> wąglika oraz różnego rodzaju gazów bojowych). Czyżby krótka pamięć? ;-)

Ale mnie nie chodzilo ani o Irak, ani o wojne, tylko o srodki stosowane w ogrodach.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2003-04-09 07:35:32

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f7Mka.54254$JI.14698578@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Ale mnie nie chodzilo ani o Irak, ani o wojne, tylko o srodki stosowane >
w ogrodach.

Hejka. To są efekty mieszania gazu musztardowego, nawozów i
pestycydów:-)
Pozdrawiam zimowo Ja...cki

8. Data: 2003-04-09 15:27:30

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:f7Mka.54254$JI.14698578@twister.neo.rr.com Michal

> w ogrodach.
> >
> Hejka. To są efekty mieszania gazu musztardowego, nawozów i
> pestycydów:-)

Ciekawe czy mieszali je żeby ukryć broń chemiczną czy też żeby wzmocnić działanie
nawozów (przecie u nich Panocku pustynia - nawozy
muszą być "mocne jak zaraza").
;-)
Pozdrawiam
Wojtek