:-) niby zabawne...

1. Data: 2005-06-08 15:36:03

Temat: :-) niby zabawne...
Od: "Beata" <b...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem właściwie w jakiej grupie umieścić ten wątek.
Temat raczej lekki, każdy ma zapewne jakiś punkt widzenia na sprawę,
interesują mnie wszystkie.
Sprawa niby zabawna acz nie do końca.

Czy Waszym zdaniem stwierdzenie "kocham cię ty zdziro" jest
pieszczotliwie-żartobliwym wyrażeniem swoich uczuć?

Jak rozumielibyście takie "wyznanie"?

pozdrawiam

Beata

1. Data: 2005-06-08 15:43:06

Temat: Re: :-) niby zabawne...
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy Waszym zdaniem stwierdzenie "kocham cię ty zdziro" jest
> pieszczotliwie-żartobliwym wyrażeniem swoich uczuć?

Zapomniałaś zamieścić nagrania wyznania ("ton" głosu) (albo przynajmniej
opisu tonu) i kontekstu, w jakim padło (wąsko i szeroko rozumianego).

A spekulować można sobie do woli. Coś w tym stylu można by powiedzieć np. do
kochanej (lub mogącej być kochaną) kobiety, która zadziwiła nas swoimi
umiejętnościami łóżkowymi (pozytywne skojarzenie z umiejętnościami
profesjonalistek).

P.
--
Miłość to dzikie zwierzę.
- Rammstein

1. Data: 2005-06-08 15:43:25

Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> Czy Waszym zdaniem stwierdzenie "kocham cię ty zdziro" jest
> pieszczotliwie-żartobliwym wyrażeniem swoich uczuć?

Zależy od kontekstu i od tego kto do kogo w ten sposób mówi i co naprawdę ma
na myśli oraz od tego, jak druga osoba to odbiera.

1. Data: 2005-06-08 15:46:13

Od: "Beata" <b...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
wiadomości news:d873g2$1om$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Beata" <b...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> Zależy od kontekstu i od tego kto do kogo w ten sposób mówi i co naprawdę
> ma
> na myśli oraz od tego, jak druga osoba to odbiera.

Zatem pytanie dodatkowe:
Czy kobieta ma prawo mimo wszytsko poczuć się urażoną?
(zwłaszcza, że mówi to człowiek przywiązujący ogromną wagę do wypowiadanych
słów)

pozdr.

Beata

1. Data: 2005-06-08 15:50:55

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kobieta ma prawo mimo wszytsko poczuć się urażoną?
> (zwłaszcza, że mówi to człowiek przywiązujący ogromną wagę do
> wypowiadanych słów)

Kobieta ma zawsze prawo poczuć się urażoną. (Jeśli jej to pasuje z
rozmaitych względów).
Taka już jej uroda.

Paff

1. Data: 2005-06-08 15:57:44

Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy kobieta ma prawo mimo wszytsko poczuć się urażoną?
> (zwłaszcza, że mówi to człowiek przywiązujący ogromną wagę do

Myślę że może. Ale to też zależy od kontekstu. Osobiste pytanie: czy to Ty
jesteś tą kobietą? Podajesz w gruncie rzeczy dosyć intymne szczegóły, jak
np. to że ten człowiek przywiązuje ogromną wagę do wypowiadanych słów. Jeśli
to Ty nią jesteś, to chyba Twoje własne uczucia są najlepszą odpowiedzią.
Masz prawo sobie nie życzyć takich komplementów.

A jeśli to ktoś inny - wciąż twierdzę to samo - zależy od kontekstu.

pozdr.
m.

1. Data: 2005-06-08 15:58:11

Od: "Beata" <b...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałaś zamieścić nagrania wyznania ("ton" głosu) (albo przynajmniej
> opisu tonu) i kontekstu, w jakim padło (wąsko i szeroko rozumianego).

:-)))

Niestety, nie posiadam...

> [...]
> do kochanej (lub mogącej być kochaną) kobiety, która zadziwiła nas swoimi
> umiejętnościami łóżkowymi (pozytywne skojarzenie z umiejętnościami

Taaa...

A zdarzyło się któremuś z panów powiedzieć tak do swojej kobiety?
(interesuje mnie bowiem wymiar praktyczny głównie, bo jeśli naturalnym jest,
że mężczyźni tak zwracają się do kobiet, z którymi mieszkają i które o nich
dbają i zabiegają, to oczywiście uznam to za normę i spasuję).

pozdr
Beata

1. Data: 2005-06-08 16:01:25

Od: "Beata" <b...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Beata" <b...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> Kobieta ma zawsze prawo poczuć się urażoną. (Jeśli jej to pasuje z
> [...]

I tu nie można nie przyznać Ci racji....hmmm......

B.

1. Data: 2005-06-08 16:04:45

Od: "Beata" <b...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Masz prawo sobie nie życzyć takich komplementów.
>
> A jeśli to ktoś inny - wciąż twierdzę to samo - zależy od kontekstu.

No ja....ja....

(z Waszą pomocą sprawdzam czy nie jestem przewrażliwiona, to się zdarza
kobietom ;)

pozdr.

Beata

1. Data: 2005-06-08 16:06:31

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest, że mężczyźni tak zwracają się do kobiet, z którymi mieszkają i które
> o nich dbają i zabiegają, to oczywiście uznam to za normę i spasuję).

Zatem Ty naprawdę nie chcesz dopuścić sytuacyjnego punktu widzenia?

Curiouser and curiouser.

P.

Asentra - wasze opinie
egzaminy na psychologię