nic dodac, nic ujac

1. Data: 2012-07-19 13:24:20

Temat: nic dodac, nic ujac
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wyborcza.pl/1,87648,12147195,Wielka_tajemnica
_wsi_Mala.html

"Bo przecież chłop w areszcie psychicznie wysiądzie, a remont kościoła
trzeba dokończyć - tłumaczyli sobie ludzie i podpisywali apel."

http://wyborcza.pl/1,87648,12155634,Wielka_tajemnica
_wsi_Mala__cz__II.html

Po księdza zadzwoniła Anna, ciocia Kasi. Liczyła, że kapłan udzieli 12-latce
ostatniego namaszczenia. Ale nie udzielił.
Ks. Roman, gdy przyjechał do domu, wziął do ręki telefon komórkowy Kasi.
Zaczął sprawdzać połączenia i odczytywać SMS-y. Chodził po domu z telefonem,
a gdy przyjechała policja, rzucił go w kąt kuchni.

2. Data: 2012-07-19 22:32:59

Temat: Re: nic dodac, nic ujac
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jul 2012 08:24:20 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> Zaczął sprawdzać połączenia i odczytywać SMS-y. Chodził po domu z telefonem,
> a gdy przyjechała policja, rzucił go w kąt kuchni.

Ty chora jesteś. Na nienawiść. Tyle że obraca się to tylko przeciw tobie.
--
XL

3. Data: 2012-07-19 23:18:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

_wsi_Mala.html

_wsi_Mala__cz__II.html

> Ty chora jesteś. Na nienawiść. Tyle że obraca się to tylko przeciw tobie.

to twoja interpretacja. Nie dziwi mnie wcale.

i.

4. Data: 2012-07-25 02:49:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,USA-pierwszy-
duchowny-skazany-za-ukrywanie-seks-skandali-w-Koscie
le,wid,14788088,wiadomosc.html?ticaid=1eddc&_ticrsn=
3

5. Data: 2012-07-25 15:36:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jul 2012 21:49:09 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
duchowny-skazany-za-ukrywanie-seks-skandali-w-Koscie
le,wid,14788088,wiadomosc.html?ticaid=1eddc&_ticrsn=

Występuję z Kościoła! Widzisz, coś narobiła???

;-PPPPPPPPPPPPP
--
XL

[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.
Jakie znacie piekielne miejsca na ziemi?
model hersey i blancharda - problem