wi_fi

1. Data: 2012-07-19 14:14:32

Temat: wi_fi
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś wie jak ustawić wi_fi w tablecie, system android, bo mnie zaraz
szlak trafi i chyba będe musiał iść i kupić jeszcze modem. Czy w modem
można włożyć tą kartę jaką mam w tym smartfonie?

2. Data: 2012-07-19 17:12:16

Temat: Re: wi_fi
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lip, 10:14, Voyager <r...@g...com> wrote:
> Ktoś wie jak ustawić wi_fi w tablecie, system android, bo mnie zaraz
> szlak trafi i chyba będe musiał iść i kupić jeszcze modem. Czy w

modem
> można włożyć tą kartę jaką mam w tym smartfonie?

dobra już piszę z tableta muszę się przyzwyczaić:-)

3. Data: 2012-07-19 22:50:45

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Voyager napisał(a):

> modem
>
> dobra już piszę z tableta muszę się przyzwyczaić:-)

fajne urządzenie ale przy dużym ekranie bateria tylko szejść godzin:'(

4. Data: 2012-07-19 22:52:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jul 2012 15:50:45 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

> fajne urządzenie ale przy dużym ekranie bateria tylko szejść godzin:'(

Ty kiedykolwiek w życiu byłeś zadowolony z czegokolwiek?
--
XL

5. Data: 2012-07-19 23:16:51

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lip, 18:52, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ty kiedykolwiek w życiu byłeś zadowolony z czegokolwiek?
> --
> XL

ależ jestem nawet 3D mam bez okularów tylko nie mogę znaleźć
klawiatury telefonu:-)

6. Data: 2012-07-20 05:28:21

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-20 01:16, Voyager pisze:

> ależ jestem nawet 3D mam bez okularów tylko nie mogę znaleźć
> klawiatury telefonu:-)

Kup sobie może lepiej banana? ;>

7. Data: 2012-07-20 06:37:36

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 01:28, Ed <e...@i...pl> wrote:

> Kup sobie może lepiej banana? ;>
A co ci spierdolona wiejska zdziro zaszambiona
znowu chodzi?

8. Data: 2012-07-20 07:13:02

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-20 08:37, Nemezis pisze:

> A co ci spierdolona wiejska zdziro zaszambiona
> znowu chodzi?

Pewnie już nie pamiętasz biedaku, ale wnosząc po Twoim obyciu i
umiejętności obsługi tableta, to ciągle powinien być Twój przysmak ;>

9. Data: 2012-07-20 11:05:34

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 03:13, Ed <e...@i...pl> wrote:

> Pewnie już nie pamiętasz biedaku, ale wnosząc po Twoim obyciu i
> umiejętności obsługi tableta, to ciągle powinien być Twój przysmak ;>

A żal ci dupę ściska typowe buraczko.

10. Data: 2012-07-20 12:12:20

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-20 13:05, Nemezis pisze:

> A żal ci dupę ściska typowe buraczko.

Że stukasz w maszynę Turinga? A stukaj sobie.
Może akurat Tobie uda wystukać coś sensownego, czym dowiedziesz swojej
teorii ;>

nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.
Jakie znacie piekielne miejsca na ziemi?