wi_fi

91. Data: 2012-07-21 15:51:20

Temat: Re: wi_fi
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 17:40, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2012-07-21 17:11, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja jakąś książeczkę w stylu:http://siedmiorog.pl/index.php?pg=ksiazka&idks
iazka=1407&pozycjonowan...

> Pędzlem malarskim? Powodzenia...

Mnie tam wszystko jedno, nie ja pędzle zabrałem :-)

Stalker

92. Data: 2012-07-21 15:58:04

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 17:40, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2012-07-21 17:11, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]

Qrczę, myślałem, że to może jakaś książka kucharska dla kanibali :-)
Blondyna w cieście, Zimne nóżki szatynki, Jabłko Adama, etc...

Stalker, w tym kontekście to ja bym wziął na bezludną wyspę Qrę,
Marchewkę i niejakiego Boczka :-)

93. Data: 2012-07-21 16:08:24

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 08:11:17 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Na kij komu pędzle i farby

Tratwę można sobie pomalować ;P
I tym samym ubarwić rejs :P

> na bezludnej wyspie?

A gdzie tu mowa o bezludnej wyspie, heh? :)
Tratwą można dopłynąć na wyspę lub na stały ląd. Ja zakładam, że dopłynę,
gdzie zechcę. A Ty, pesymisto, płyń se na bezludną :)

> Ja bym wziął wieloczynnościowy nóż, siekierę, łopatę, jakieś
> zapałki...

Ale nudziarz z Ciebie... :)

> Stalker, chociaż może wtedy możecie brać pędzle i farby, to szałas
> pomalujecie:-)

Jak dopłynę na ląd, to zatrzymam się w ekskluzywnym hotelu, a Ty sobie
buduj ten szałas :)

Pozdrawiam,
M.

94. Data: 2012-07-21 16:45:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 18:08, Fragile <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> Tratwą można dopłynąć na wyspę lub na stały ląd. Ja zakładam, że dopłynę,
> gdzie zechcę. A Ty, pesymisto, płyń se na bezludną :)

Ale to już taka tradycja jest, że każda tratwa ratunkowa dociera na
bezludną wyspę.
Widziałaś kiedyś np. rozbitka w Międzyzdrojach? Nie? No właśnie,
wszyscy są na bezludnej wyspie...

Stalker

95. Data: 2012-07-21 16:50:40

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Na kij komu pędzle i farby na bezludnej wyspie?

Tak właśnie wygląda mechanizm powstawania niesamowitych historii.
Zaczęło się od tratwy lapika i pędzli. Później został dołożony
Piętaszek, teraz okazuje się że to bezludna wyspa była.
To ja przebijam - głęboka jaskinia a w niej Leonid Breżniew.
Siedzi i bełkocze - "... żebym ja miał teraz pędzle ..."

> Ja bym wziął wieloczynnościowy nóż, siekierę, łopatę, jakieś
> zapałki...

Gadżeciarz :P

Dębska

96. Data: 2012-07-21 16:52:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A co? Masz kajaki? ;-P

aaaa rozumiem ... kwestia posagu :P

Dęska

97. Data: 2012-07-21 17:50:11

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-21 17:58, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

Żarłok.

qr.a

98. Data: 2012-07-21 17:54:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-21 18:50, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

Niech tam bełkocze. Byleby nie całował.

qr.a

99. Data: 2012-07-21 18:08:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 18:50, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> To ja przebijam - głęboka jaskinia a w niej Leonid Breżniew.
> Siedzi i bełkocze - "... żebym ja miał teraz pędzle ..."

Zaczęło się od tabletu Globa, którego to tableta na banana próbował
zamienić Ed :-)

W sumie w tym kontekście nie wiem czy to nie takie tablety:
http://www.youtube.com/watch?v=Z2SjAtY6wUU

> Gadżeciarz :P

:-D

Stalker

100. Data: 2012-07-21 20:05:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 17:42, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-07-21 17:22, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Kanibable.

A Ty dodajesz pikanterii.
Mllasssk jęzorem!

Ewa

nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.
Jakie znacie piekielne miejsca na ziemi?