Czy wiedza obroni sie sama

1. Data: 2012-07-21 14:00:12

Temat: Czy wiedza obroni sie sama
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomość biologii rozrodu człowieka u polityków PiS jest prawie żadna. Oni
przyszli na świat i żyją tylko dlatego, że trzy czwarte zarodków - według
ich retoryki "sióstr i braci" - obumarło.

Polityka z nauką może wygrywać, ale wcale nie znaczy to, że polityka ma
rację. Żeby zarodek mógł się rozwijać, musi w odpowiednim czasie trafić do
jamy macicy (okres tzw. okienka implantacyjnego). Co robi polityk? Dla niego
nie ma znaczenia, czy embrion jest prawidłowy, czy uszkodzony, czy ma szansę
przeżyć w jamie macicy, czy też nie; będzie go przenosić do macicy. Tak
zakłada projekt regulacji Jarosława Gowina, który wyklucza możliwość
mrożenia zarodków

.Po drugie, od polityka powinno oczekiwać się wiarygodności, uczciwości i
nieposługiwania się publicznie kłamstwem. Poseł Piecha twierdzi, że in vitro
można zastąpić naprotechnologią. Naprotechnologia uznaje leczenie
farmakologiczne, zabiegowe i jeśli te formy postępowania są nieskuteczne,
pozostaje adopcja. A zatem ponad połowa niepłodnych par nie dostanie żadnej
szansy na ciążę i poród.

I jeszcze taka uwaga: "Uprawiający" naprotechnologię mają świadomość, że z
chwilą rozpoznania nieodwracalnie uszkodzonych jajowodów, zaawansowanej
endometriozy, czynnika męskiego niepłodności (to dotyczy ponad 50 proc.
niepłodnych par) ludzie nie mają żadnej możliwości leczenia. Za co zatem
biorą ci lekarze pieniądze, i to nie małe? Jak to się ma do uczciwości?

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75515,12162314,Polityczna_nieko
mpetencja_i_In_vitro.html#ixzz21GWXjv00

2. Data: 2012-07-21 14:06:41

Temat: Re: Czy wiedza obroni sie sama
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Żartowaliśmy z tego. Gdy Tomek przy przewijaniu trząsł się z zimna, mąż
mówił: A może on się jeszcze nie rozmroził? To może się wydać niesmaczne,
ale dla nas in vitro to coś naturalnego, więc nie robimy z tego tabu -
rozmowa z Elżbietą, matką dwóch chłopców z in vitro, i jej 17-letnim synem
Wojtkiem

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75248,12167154,Nasze_dzieci_z_i
n_vitro__Naturalnie_.html?as=1&startsz=x#ixzz21GYBgo
Y4

3. Data: 2012-07-21 16:12:03

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 10:06, "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> ale dla nas in vitro to coś naturalnego, więc nie robimy z tego tabu -
> rozmowa z Elżbietą, matką dwóch chłopców z in vitro, i jej 17-letnim synem

Jak to nie wiesz o co naprotechnologą chodzi? To struktury
powołane przez kościół i polegają na tym aby złudzić ludzi i odwieść
od in_vitro. Za co jeszcze słono biorą od bolejących par i wątpię aby
politycy nie mieli doradców lekarzy, którzy im mówią że
naprotechnologia to zwykłe oszustwo. Kościółek kochana.....kościółek.

4. Data: 2012-07-21 16:44:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Voyager" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

zieci_z_in_vitro__Naturaln...

> Jak to nie wiesz o co naprotechnologą chodzi?

a dlaczego uwazasz, ze nie wiem??

i..

5. Data: 2012-07-21 17:16:17

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 12:44, "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> "Voyager" <r...@g...com> wrote in message

.googlegroups.com...

zieci_z_in_vitro__Naturaln...

> a dlaczego uwazasz, ze nie wiem??
>
> i..

Jak wiesz to dobrze, bo się nie odniosłaś do tej
naprotechnologii.

6. Data: 2012-07-21 20:27:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 09:00:12 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> niepłodnych par) ludzie nie mają żadnej możliwości leczenia. Za co zatem
> biorą ci lekarze pieniądze, i to nie małe? Jak to się ma do uczciwości?

Nudna jesteś.
--
XL

7. Data: 2012-07-22 03:51:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mpetencja_i_In_vitro.html#ixzz21GWXjv00

> Nudna jesteś.

zdaje sobie sprawe, ze jest to dla ciebie intelektulane wyzwanie.....

i.

8. Data: 2012-07-22 07:27:27

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 23:51, "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:

kompetencja_i_In_vi...

> zdaje sobie sprawe, ze jest to dla ciebie intelektulane wyzwanie.....
>
> i.

Ale dzieci z in-vitro to potrafią prześladować. Każdy system
totalitarny opiera się na strachu i tak ostatnio słuchałem reporterki
że ludzie chcą mieć dzieci z in-vitro ale boją się że w tym
społeczeństwie taka świadomość otoczenia skaże dziecko na ostratyzm.
Ty jesteś in-vitro powiedział ksiądz na lekcji religii , Bóg ciebie do
życia nie powołał. Stygmatyzacja niezła, aż człowiek się dziwi jaki
absurd ta religia nienawiści jeszcze wymyśli. Ale jak narodek trzęsi-
dupków to długo jeszcze odpady będą tu w glorii chodzili.

9. Data: 2012-07-22 09:25:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Jul 2012 22:51:42 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

>>> http://wyborcza.pl/1,75515,12162314,Polityczna_nieko
mpetencja_i_In_vitro.html#ixzz21GWXjv00

> zdaje sobie sprawe, ze jest to dla ciebie intelektulane wyzwanie.....

Strrrraszsznie intelektualne. Jak cholera.

--
XL

10. Data: 2012-07-22 09:28:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jul 2012 00:27:27 -0700 (PDT), Voyager napisał(a):

> Ty jesteś in-vitro powiedział ksiądz na lekcji religii , Bóg ciebie do
> życia nie powołał.

Takiego ksiedza kazałabym mojemu dziecku kopnąć w d... I tyle. Za Boga
będzie się wypowiadał, palant jeden. No ale jak widac publikę ma niezłą - w
tobie. Dla takiego każda publika jest dobra, bo robi smród. A smród to
życie :->
--
XL

wi_fi
nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.