latamy latamy

1. Data: 2012-07-23 12:16:26

Temat: latamy latamy
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hallo - z akcentem na o :)

Tak sie pozdrawiaja ludzie tu, gdzie teraz jestem. Ale podobne
pozdrowienie na dzien dobry slyszalam rowniez w innych rejonach
swiata, wiec ta podpowiedz niekoniecznie pomocna byc ;)

Mniejsza o to, CO robie - jest wesolo i mam fantastyczne pole
obserwacyjne
dla moich psychologicznych zainteresowan (opowiem Kiedys :)

Mowiac w skrocie: moja glowa musi byc - w zaleznosci od sytuacji -
absolutnie mobilna pod wzgledem myslenia i inteligencji, pozostajac
jednoczesnie absolutnie stabilna emocjonalnie.

Pytanko male:
Czy to, co powyzej, mozna nazwac profesjonalizmem?

PS: Jeszcze nie probowalam inedii.

A przydaloby sie, bo - kurcze - zeszloroczny kostium kapielowy
jakby troche za maly?... ech zyzn...

Pozdrav :)

??? _/)_ ???
????????????

2. Data: 2012-07-23 16:52:17

Temat: Re: latamy latamy
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 14:16, Hanka <c...@g...com> wrote:
> Hallo - z akcentem na o :)

Takie halloooo? :

http://www.youtube.com/watch?v=QmEITFsnK2I

Stalker, pooglądać do 30 sekundy, a potem jak kto chce :-)

3. Data: 2012-07-23 18:15:44

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 18:52, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> Takie halloooo? :
> http://www.youtube.com/watch?v=QmEITFsnK2I

:) zdziebko inne, ale dzieki za przypomnienie "na obczyznie".
Chociaz, ja tu Polakow, i innych Slowian, codziennie spotykam,
wiec jaka to obczyzna - sami swoi ;)

O, powiedz mi przy okazji - moze wiesz - jak to jest, ze wszystkie
Tomasze jakie znam (nie wylaczajac, rzecz jasna, adresata pytania)
sa nieprzecietnie inteligentne. Jakas "literologia" imienia ma na to
wplyw,
czy ki czort?

4. Data: 2012-07-23 19:03:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-23 20:15, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Tomasze jakie znam (nie wylaczajac, rzecz jasna, adresata pytania)
> sa nieprzecietnie inteligentne. Jakas "literologia" imienia ma na to

Raczej nie. Znam i innych Tomaszów

qr.a

5. Data: 2012-07-23 19:29:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 20:15, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> Tomasze jakie znam (nie wylaczajac, rzecz jasna, adresata pytania)
> sa nieprzecietnie inteligentne. Jakas "literologia" imienia ma na to

Może być, że numerologia jakaś. Tomasz pochodzi od aramejskiego
"podwójny".
Zakładam że chodziło o iloraz inteligencji :-D

Stalker

6. Data: 2012-07-23 20:38:27

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 14:15, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> Tomasze jakie znam (nie wylaczajac, rzecz jasna, adresata pytania)
> sa nieprzecietnie inteligentne. Jakas "literologia" imienia ma na to

A gdzie ty jesteś?

7. Data: 2012-07-23 20:58:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 21:29, Stalker <t...@i...pl> wrote:

>Tomasz pochodzi od aramejskiego "podwójny".
> Zakładam że chodziło o iloraz inteligencji :-D

Juz wiem, dlaczego mam tylu znajomych Tomaszow :)
To ta ich podwojna inteligencja mnie do nich wabi ;)

8. Data: 2012-07-23 21:12:30

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 22:38, Nemezis <s...@g...com> wrote:

>     A gdzie ty jesteś?

No przecież wyraźnie napisała, że cię Pozdrav...ia :-)

Stalker

9. Data: 2012-07-23 21:18:22

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>     A gdzie ty jesteś?

Znalazlam sobie ciekawsze zajecie niz uzeranie sie
z polskimi urzednikami, czego - miedzy innymi - wymagal
moj wyuczony zawod.
Zaluje, ze dopiero teraz sie odwazylam.
Ale podobno lepiej pozno niz wcale.

Gdzie jestem?
Mentalnie - jak zwykle, w dowolnie wybranym miejscu :)
Fizycznie - w kraju, ktory ma najmniejszy poziom bezrobocia
w Unii Europejskiej; ktory potrafi zorganizowac prace dla tysiecy
ludzi
z calej Europy i spoza niej. Rowniez dla mnie, mimo iz nie jestem
ani najmlodsza, ani najmadrzejsza, ani nie mam tu zadnych znajomosci.

Posiedze tu jeszcze troche - jest naprawde ciekawie, pod kazdym
wzgledem :)

10. Data: 2012-07-23 21:22:14

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 23:12, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> No przecież wyraźnie napisała, że cię Pozdrav...ia :-)

Ano :) Pepiczkow tez spotykam :) ale nie tak czesto
jak Polakow. Nas to jest wszedzie pelno ;)

Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi
nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.