latamy latamy

211. Data: 2012-07-27 18:56:46

Temat: Re: latamy latamy
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-27 15:33, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Jaki ogień, tak osmala.

Jaka róża, taki cierń.

Ewa

212. Data: 2012-07-27 18:57:24

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-27 12:32, Paulinka pisze:

> Jak jeszcze trochę pomieszkamy u rodziców, to istnieje taka opcja ;)

Ale uwaga, bo przez Tuska paliwo drożeje.

Ewa

213. Data: 2012-07-27 21:03:44

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Ale uwaga, bo przez Tuska paliwo dro�eje.
>
> Ewa

Oczywiście bo państwo założyło na paliwo ogromną akcyzę. W USA jest
dwa razy tańsze, przy czterokrotnie większych zarobkach.

214. Data: 2012-07-27 21:28:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voyager pisze:

> Oczywiście bo państwo założyło na paliwo ogromną akcyzę. W USA jest
> dwa razy tańsze, przy czterokrotnie większych zarobkach.

Te USA ? Masz na myśli naszych sojuszników ? ;)

Dębska

215. Data: 2012-07-27 21:40:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Że też sama na to nie wpadłam! ;)

Bunga bunga, pinga pinga, i tego i tego to są sporty zespołowe ;)

Dębska

216. Data: 2012-08-15 21:35:43

Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com> napisał(a)w
bj.googlegroups.com>:

..

> Mowiac w skrocie: moja glowa musi byc - w zaleznosci od sytuacji -
> absolutnie mobilna pod wzgledem myslenia i inteligencji, pozostajac
> jednoczesnie absolutnie stabilna emocjonalnie.
>
> Pytanko male:
> Czy to, co powyzej, mozna nazwac profesjonalizmem?

To zależy jak rozumiesz tą stabilność emocjonalną ?
Ale na pierwsze czytanie wygląda słabo. Jeśli ta stabilność
to ograniczanie doświadczania spektrum emocji, to raczej wygląda
na coś z pogranicza "psychopatii" niż realnego 'profesjonalizmu'.

puciek.

Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi
nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.