latamy latamy

201. Data: 2012-07-27 13:23:30

Temat: Re: latamy latamy
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:50129372$0$1303$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Wziąłbyś ją lepiej i przyciął co nieco na górze!!!
>
> qr.a bo nie zdzierże

Oj Qro, przyjżyj się jak dziś ładnie i stopniowo przycinam posty w
konwersacji z Leboskim. No staram się, że nie zawsze wyjdzie, ale się staram
i są już pierwsze sukcesy. Do końca miesiąca mam zamiar osiągnąć 100%
wycinania cytatów a na przyszły kwartał wyznaczam cel w postaci 300%.

Dębska

202. Data: 2012-07-27 13:25:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Jestem przelotem. Właśnie zgłębiam tajniki słowa kompromis.
> Nie sądziłam nawet, że mój tż będzie tak żywo zainteresowany tematem
> kolorystyki ścian i podłóg ;)

Kup mu "Auto Świat Katalog 2012". Będzie miał ciekawsze zajęcie, a Ty
większe pole manewru.

qr.a

203. Data: 2012-07-27 13:27:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz coś jest na rzeczy. Tż najchętniej wybierałby kolory z wzorników
> VW Passata ;)

Czyli dobrze trafiłam z propozycją sprzed chwili.

qr.a wierna fanka w/w

204. Data: 2012-07-27 13:33:10

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Jaki ogień, tak osmala.

Nie sądź smalcu po ogniu.

Dębska

205. Data: 2012-07-27 13:33:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

206. Data: 2012-07-27 13:34:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> staram i są już pierwsze sukcesy. Do końca miesiąca mam zamiar osiągnąć
> 100% wycinania cytatów a na przyszły kwartał wyznaczam cel w postaci

Dziękuję.
Trzymam kciuki za dalsze sukcesy.
:*

qr.a

207. Data: 2012-07-27 13:41:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nakręciłeś się na tego banana i chyba coś Ci się kompletnie pokręciło ;>

Czy słyszałeś kiedyś o lokowaniu produktu ? ;)

Dębska

208. Data: 2012-07-27 17:28:28

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lip, 14:43, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:
> Ta chwila przychodzi do każdego. Czasami niestety za późno.

Czasami wcale.
Ale... :)

> A Ty... zajrzyj nawet chwilą jesienną.

Na pewno na pewno. A potem kto wie, moze i czesciej
niz tylko na chwile (tak, wiem, lekko nielogiczne, ale
co sie bedziemy logika przejmowac ;)

> qr.a też po zamianie

Fajna to sprawa - choc najpierw trzeba sie troche narobic
przy tym "musze".
No ale teraz - patrz tytul watku ;)

209. Data: 2012-07-27 18:54:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-27 13:22, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A nie wiem. Można sprówać i tego i tego po czym porównać ;)

Że też sama na to nie wpadłam! ;)

Ewa

210. Data: 2012-07-27 18:56:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-27 15:41, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy słyszałeś kiedyś o lokowaniu produktu ? ;)

Faktycznie, w tej Biedronce bardzo pokręcone mają te banany.

Ewa

Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi
nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.