latamy latamy

11. Data: 2012-07-23 21:59:08

Temat: Re: latamy latamy
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-07-23 20:15, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Raczej nie. Znam i innych Tomaszów

Wkurzacie mnie !! Co ja pacze, a tu Qra odpowiada na coś czego ja nie
widzę. Podstęp myślę, chce mnie wykołować i pewnie odpisuje na jakiegoś
posta sprzed dwóch lat. Ale sprawdzam. Na news-arciwe siedzi cały wątek
zaczęty o 14:16. A na gazecie ni huhu tylko powyższa Qrza odpowiedź.
Sprawa jasna - gazeta nie pokazuje wątków niewygodnych dla Tuska.
Pomóżcie - wskażcie prawdziwie polski serwer, bo na news-archive
wszystko jest , ale on only read-only.

A jeśli chodzi o Tomaszów, to najbliżej mam Mazowiecki ale czort tam
wpływów nie ma. Tak są drogi oznakowane że po prostu ni chuja tam nie trafi.

Dębska

12. Data: 2012-07-23 22:20:24

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 17:18, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> moj wyuczony zawod.
> Zaluje, ze dopiero teraz sie odwazylam.
> Ale podobno lepiej pozno niz wcale.
>
> Gdzie jestem?
> Mentalnie - jak zwykle, w dowolnie wybranym miejscu :)
> Fizycznie - w kraju, ktory ma najmniejszy poziom bezrobocia
> w Unii Europejskiej; ktory potrafi zorganizowac prace dla tysiecy
> ludzi
> z calej Europy i spoza niej. Rowniez dla mnie, mimo iz nie jestem
> ani najmlodsza, ani najmadrzejsza, ani nie mam tu zadnych znajomosci.
>
> Posiedze tu jeszcze troche - jest naprawde ciekawie, pod kazdym

A czyli masz wrażenie że uciekłaś z oświęcimia. Ja też jestem na
emigracji duchowej. Całe szczęście nie muszę pracować, więc
praktycznie nigdzie mnie nie ma i życie na uboczu jednak daje wolność
w kraju o zniewolonej mentalności.

13. Data: 2012-07-24 05:40:09

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-24 00:20, Voyager pisze:

> [...]
> emigracji duchowej. Całe szczęście nie muszę pracować, więc
> praktycznie nigdzie mnie nie ma i życie na uboczu jednak daje wolność

A ciotka nic nie mówiła, jak zabierałeś jej pieniądze na tableta? ;>

14. Data: 2012-07-24 09:28:03

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lip, 01:40, Ed <e...@i...pl> wrote:

> A ciotka nic nie mówiła, jak zabierałeś jej pieniądze na tableta? ;>

Ależ glob nie jest burakiem, nie muszę kraść , widzisz takie chore
wiejskie buraki spowodowały że w tym domu jest pustka, bo tak się
trzęsły jak ty nad tym tabletem.

15. Data: 2012-07-24 09:39:59

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-24 11:28, Voyager pisze:

> Ależ glob nie jest burakiem, nie muszę kraść , widzisz takie chore
> wiejskie buraki spowodowały że w tym domu jest pustka, bo tak się
> trzęsły jak ty nad tym tabletem.

No wiesz, co chwile chełpisz się wiecznym urlopem i tym, że nie
pracujesz, a nawet, że nie musisz pracować, to skąd bierzesz pieniądze
na życie i tableta?
Myślisz, że tak trudno dodać 2+2 w Twoim przypadku i wartości, które
reprezentujesz? ;>

16. Data: 2012-07-24 11:02:20

Od: skin <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ciotka nic nie mówiła, jak zabierałeś jej pieniądze na tableta? ;>

Głąbik jedzie na psp od 2008 na telefonie już mu pewnie
zwyrodnienia na kciukach powylewało. Na tableta trza robić
a jak widać pracą nie zamierza ono prześmiardnąć. LOL

17. Data: 2012-07-24 11:03:29

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lip, 05:39, Ed <e...@i...pl> wrote:

> [...]
> na życie i tableta?
> Myślisz, że tak trudno dodać 2+2 w Twoim przypadku i wartości, które

No dodali dwa plus dwa ,podobne tobie buraczki i wyszło pomówienie o
pięć zabójstw i dwa lata kryminału bo się nachapać nie mogli i tylko
część nakradli. No a teraz nawet policja troszczy się o to abym jak
najszybciej się wniósł bo doskonale wiedzą i nawet ich o tym
powiadomiłem, że jak nie potrafią porządku zrobić z podobnymi tobie.
To jak mi jeszcze raz wyskoczą do mnie z ulicy, będą ich
zbierać......workach.

18. Data: 2012-07-24 11:10:36

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lip, 07:02, skin <j...@j...pl> wrote:

> Głąbik jedzie na psp od 2008 na telefonie już mu pewnie
> zwyrodnienia na kciukach powylewało. Na tableta trza robić
> a jak widać pracą nie zamierza ono prześmiardnąć. LOL

Jak ogłoszę że dom sprzedałem to co niektórzy jak widzę się tu
posrają. No nie wiem ale jeśli takie ogłoszenie tak wykańcza buraczany
chlew to będzie trzeba więcej zakupów ogłaszać w przyszłości.

19. Data: 2012-07-24 11:12:50

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lip, 00:20, Voyager <r...@g...com> wrote:

>     A czyli masz wrażenie że uciekłaś z oświęcimia.

Az tak, to moze nie.
Ale - z jakiejs kolonii karnej, z narzucanymi z kazdej strony
zachowaniami i jedynym slusznym Bogiem.

Tu tez pracuje, ale roznica w wynagrodzeniu daje mi
mozliwosc pieknego odpoczynku i poznawania spokojnego
NORMALNEGO funkcjonowania, zarowno w pracy, jak i
poza nia. Wielka ulga - po prostu normalnosc.

> Ja też jestem na
> emigracji duchowej. Całe szczęście nie muszę pracować, więc
> praktycznie nigdzie mnie nie ma i życie na uboczu jednak daje wolność
> w kraju o zniewolonej mentalności.

Czasami odnosze wrazenie, ze Polacy lubia byc zniewalani.
Musze troche poczytac o historii Slowian - moze tam znajde
jakies wytlumaczenie.

20. Data: 2012-07-24 11:54:58

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-24 13:10, Voyager pisze:

> Jak ogłoszę że dom sprzedałem to co niektórzy jak widzę się tu
> posrają. No nie wiem ale jeśli takie ogłoszenie tak wykańcza buraczany
> chlew to będzie trzeba więcej zakupów ogłaszać w przyszłości.

Widzisz, ci, co mogą sprzedać dom nie siedzą w więzieniu za jakieś
"pomówienia" o kradzież czy oszustwo.
Ale jeśli jesteś takim wybrykiem natury, to niestety ale tylko odwlekłeś
to, co przy Twojej wartości jest nieuniknione.
I to raczej nie na długo.

Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi
nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.