wi_fi

81. Data: 2012-07-21 15:11:17

Temat: Re: wi_fi
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 17:01, Fragile <s...@o...pl> wrote:

> Ja chyba farby ;) W końcu palcami też można malować :)

Na kij komu pędzle i farby na bezludnej wyspie?
Ja bym wziął wieloczynnościowy nóż, siekierę, łopatę, jakieś
zapałki...

Stalker, chociaż może wtedy możecie brać pędzle i farby, to szałas
pomalujecie:-)

82. Data: 2012-07-21 15:13:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 16:16, medea <x...@p...fm> wrote:

> No tak, w tej sytuacji powiedziałby raczej: kochanie, chętnie bym Cię
> pożuł. ;)

Kochanie, wyglądasz dzisiaj bardzo apetycznie

Stalker, pożerając wzrokiem :-)

83. Data: 2012-07-21 15:22:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 17:13, Stalker pisze:

> Kochanie, wyglądasz dzisiaj bardzo apetycznie
>
> Stalker, pożerając wzrokiem :-)

Mmmmmmmm, ale jesteś słodki! ;)

Ewa

84. Data: 2012-07-21 15:23:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 16:50, Przemysław Dębski pisze:

> Mogłaś delikatniej ... :P

A co? Masz kajaki? ;-P

Ewa

85. Data: 2012-07-21 15:23:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 16:59, Fragile pisze:

> Przeczytałam 'dębską', nie wiedzieć czemu ;)

Po sąsiedzku, może dlatego.

Ewa

86. Data: 2012-07-21 15:25:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-21 16:20, Iwon(k)a pisze:

> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> o ile bedziecie miec jeszcze zeby.

Dziąsłami też można żuć.

Ewa

87. Data: 2012-07-21 15:37:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Dziąsłami też można żuć.

zylaste- srednio.

i.

88. Data: 2012-07-21 15:40:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-21 17:11, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Na kij komu pędzle i farby na bezludnej wyspie?
> Ja bym wziął wieloczynnościowy nóż, siekierę, łopatę, jakieś
> zapałki...

Ja jakąś książeczkę w stylu:
http://siedmiorog.pl/index.php?pg=ksiazka&idksiazka=
1407&pozycjonowanie=1407

> Stalker, chociaż może wtedy możecie brać pędzle i farby, to szałas
> pomalujecie:-)

Pędzlem malarskim? Powodzenia...

qr.a

89. Data: 2012-07-21 15:42:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-21 17:22, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Kanibable.

qr.a

90. Data: 2012-07-21 15:43:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-21 17:37, niebożę Iwon(k)a wylazło do ludzi i marudzi:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> zylaste- srednio.

Za to na dłużej starczy.

qr.a

nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.
Jakie znacie piekielne miejsca na ziemi?