nie chce mi się żyć :(

1. Data: 2004-01-01 23:02:09

Temat: nie chce mi się żyć :(
Od: "Smutny" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam 16 lat jestem ponoć przystojny i mądry, ale zamknięty w sobie. Ja jednak
wiem, że wcale tak nie jest - wyglądam okropnie, mam ciągle podkrążone oczy bo
nie mogę spać, a jak już zasnę to śnią mi się same koszmary. Poza tym jestem
gruby. Mądry też nie jestem, nie umiem się na niczym skupić, wszystko
przychodzi mi trudno i wiecznie nic mi nie wychodzi. Nie jestem w stanie się
uczyć, a co za tym idzie ciągle dostaje opieprze od rodziny za oceny w szkole.
Co do mojej rodziny to matka jest alkoholiczką, a ojciec ciągle na mnie
krzyczy. Jedynie brat jest normalny. Nie umiem także wogóle nawiązywać
kontaktu z innymi ludźmi. Nie mam prawie wogóle znajomych, a już napewno
żadnych przyjaciół. Ciężko mi przychodzi nawet rozmowa na takie tematy jak
sport, gry komputerowe, dziewczyny... Własnie, jest u mnie w szkole
dziewczyna - najładniejsza jaką kiedykolwiek widziałem na tym marnym świecie.
Kiedy przy Niej jestem to denerwuję się tak bardzo, że ciągle gadam jakieś
głupoty... chyba Ją tym do siebie zraziłem, zresztą jak wszystkich ludzi
dookoła mnie. Nie widzę wogóle sensu w tym zasranym życiu, nic mi nie przynosi
satysfakcji, nic nie daje szczęścia, nic nie zadowala. Ciągle czuję się
przygnębiony i taki nikomu niepotrzebny :( Bez przerwy boli mnie głowa i
wszystko wkoło mnie nudzi, wszystko jest takie bezsensu nawet to co teraz
napisałem. Jestem teraz w domu sam i płaczę jak zawsze kiedy nikogo nie ma
obok. Dodam jeszcze, że byłem u psychiatry, ktory przepisal mi jakies
psychotropy (Anafranil), ale nie pomagają mi. Biorę większą dawkę niż mi
zalecił, może wtedy szybciej mi pomogą? Nie obchodzi mnie to co się ze mną
może stać jak będę brał za dużo tych leków. Najwyżej szybciej skończę. Ale mój
koniec i tak jest już niedaleko, bo mam zamiar się zabić i skończyć wreszcie
swój głupi żywot. I tak nikt nie zauważy tego, że nagle zniknąłem. Po co ja
wogóle się urodziłem? ;( Czy mogę zrobić coś co by w końcu zakończyło ten
koszmar, oprócz popełnienia samobójstwa?

z góry dziękuję za odpowiedzi

1. Data: 2004-01-01 23:35:03

Temat: Re: nie chce mi się żyć :(
Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Gruby, chudy, ladny, brzydki.... co za roznica? Wazne jest to jaki jestes w
srodku!

[...]

Generalnie caly post jest dosyc klasyczny, czesto spotykane sa objawy,
mysli, przekonania o jakich piszesz.
Powiem Ci tak- sam przez to przechodzilem. I sam pamietam jak nikt mnie nie
rozumial itp. itd.

Zalecam podjecie psychoterapii, to na pewno pomoze (tyle, ze wymaga czasu),
poza tym leki psychotropowe dzialaja dopiero po pewnym czasie (nawet po
kilku miesiacach), pod zadnym pozorem nie lykaj wiecej niz masz zalecone.

I uwierz mi- jesli sie postarasz wyjdziesz z tego, nie od razu ale po
pewnym czasie. Moj horror trwal 3 lata.

1. Data: 2004-01-01 23:37:18

Od: "uciekinierka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smutny" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Cześć, jak na 16 lat to jesteś bardzo dojrzały.
Słuchaj... nie bierz psychotropów, ja miałam kiedyś podobny problem
i wiem ze to nic nie daje.
No i co ja Ci moge powiedzieć... moim zdaniem jesteś fajny facet,
i tak jak ja :) i każda inna osoba na tej grupie masz cos czego nie ma nikt
inny...
Nie myśl o samobójstwach ani niczym takim, warto jednak tu z nami pobyć ;-)

Wiesz .. to ciekawe ale mój chłopak czasami mówi o sobie dokładnie to samo
co Ty.
Nie jest wysoki, ani dzieki Bogu nie jest typem "pakera"... mnie sie on
strasznie podoba,
i dziwi mnie że widzi u siebie różne "wady" na które nikt inny nie zwarac
uwagi.
Zadziwiajace jak ludzie potrafia zamienic swoje zalety, coś co ich odróżnia
od innych, swoją indywidualność w wadę.
Nie rób tego i Ty, i nie daj sie zdominowac przez ojca.
Nie pozwól sobie wmawiać ze to z Tobą jest cos nie tak. To on ma problem!
Nie Ty.
Mnie sie spodobałeś po tym poście. Jakbyś miał ochote pogadać bywam na GG
4590807 , albo wal na maila.

3maj sie! :-)
buziak
u.

1. Data: 2004-01-01 23:43:41

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smutny" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> z góry dziękuję za odpowiedzi

Odbierz maila :) i odpowiedz....

gościnnie (juz na stale)

-NISIA-
gg: 3223171
s...@W...pl

1. Data: 2004-01-02 00:09:39

Od: Robbie <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Jan 2004 00:02:09 +0100, Smutny <m...@o...pl> napisał:

> [...]
> to denerwuję się tak bardzo, że ciągle gadam jakieś głupoty... chyba Ją
> tym do siebie zraziłem, zresztą jak wszystkich ludzi dookoła mnie.

Jesteś jeszcze młody, z czasem Ci przejdzie, ja w twoim wieku (mowie jak
jakis ojczulek) tez nie moglem nawiązywac kontaktu z innymi ludzmi, a
dziewczyn unikalem jak ognia (tak sie wstydzilem), moze nadal jestem mniej
normalny od innych ale nie kazdy musi być wzorem normalnosci. Teraz
nawiązanie kontaktu kosztuje mnie troche wysiłku, ale moge to zrobic, no i
dziewczyn tez nie unikam :) - trening czyni mistrza. Mysle ze aktywne
uprawianie sportu bylo mi pomocne, moze byc tez tak w twoim przypadku
(jakas silownia, pingpong lub cos innego), sport wzmacnia psychicznie.

> Dodam jeszcze, że byłem u psychiatry, ktory przepisal mi jakies
> psychotropy (Anafranil), ale nie pomagają mi.

Leki nie koniecznie muszą działać zaraz po zażyciu, mogą zacząć działać po
pewnym dłużdzym okresie np. po tygodniu, czy miesiącu.

--
Robert

1. Data: 2004-01-02 01:20:07

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Smutny" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Odbierz maila :) i odpowiedz....
>
> gościnnie (juz na stale)
>
> -NISIA-
> gg: 3223171
> s...@W...pl

Możesz tak nie robić?

korekta jest niezbędna... chyba że ćwiczysz trzodę.

ett

1. Data: 2004-01-02 07:48:50

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> Możesz tak nie robić?
>
> korekta jest niezbędna... chyba że ćwiczysz trzodę.
>
> ett

jak nie robic?

gościnnie (juz na stale)

-NISIA-
gg: 3223171
s...@W...pl

1. Data: 2004-01-02 09:04:55

Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uciekinierka" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Smutny" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Cześć, jak na 16 lat to jesteś bardzo dojrzały.
> Słuchaj... nie bierz psychotropów, ja miałam kiedyś podobny problem
> i wiem ze to nic nie daje.

Czy ty wiesz dziewczyno co ty mówisz? I czy bierzesz na siebie za to
odpowiedzialność? Jaka jest twoja wiedza w dziedzinie "brania
psychgotropów?". Czy znasz działanie tych substancji? - Niektóre leki
neuroleptyczne - po odstawieniu ich mogą spowodować zejście śmiertelne
chorego !!! O tym się potocznie nie wie!
Również zwiększanie dawek jest kompletnie bez sensu - jedyne co może zrobić,
to wytworzyć jeszcze większe "dziury w mózgu" -. Uzywanie leków
psychotropowych powinno być wyłąćznie pod ścisłą kontrolą lekarza
specjalisty. Leki te działają bezpośrednio na połączenia między komórkami w
mózgu. Na przykład leki z GRUPY MAO - mają takie działanie, że w trakcie ich
brania nie można spożywać np. bananów, śledzi i wielu innych pokarmów, hgdyż
tak niebezpiecznie wchodzą w interakcje -- leki te już powoli się wycofuje
na szczęście, ale niestety czasem są one jedynymi, które mogąś uratować
życie.

Co do stanów depresyjnych - to nie jest tylko kwestia psychoterapii - może,
ale w przypadku depresji psychogennych (tzw. w reakcji żałoby); w przypadku
endogennych to inna sprawa (w przypadku osoby rozpoczynającej poost możnaby
podejrzeać DYSTYMIĘ - ale nie wiem, bo nie znam osoby.
Dlatego mówię, że farmakoterapia jest na tyle ważna, że leki działaj ą
FIZYCZNIE na nasz mózg - np. chodzi o wychwyt zwrotny serotoniny w mózgu, a
więc ONE FIZYCZNIE DZIAŁAJĄ - to nie jat sprawa, uspokojenia, czy
odprężenia - dzięki lekom, nasz mózg powiedzmy, uczy się pewnych rzeczy na
nowo.

Dlatego mówienie, kkomuś aby odstawił leki, jest rzeczą KARYGODNĄ - jest
najczęściej nieświadomym zabójstwem drugiej osoby (wiem, że to z dobroci
serca, ale odnosi odwrotny skutek).
To tyle, oczywiście nie odbieraj tego postu w jakiś negatywny sposób -
chciałem tylko wyjaśnić tą sprawę odstawiania leków.

> [...]
nikt
> inny...
> Nie myśl o samobójstwach ani niczym takim, warto jednak tu z nami pobyć
;-)

> [...]
> strasznie podoba,
> i dziwi mnie że widzi u siebie różne "wady" na które nikt inny nie zwarac

No i tutaj fajnie mówisz - chociaż też pewnie coś bym powiedział, . No
dobra, postaram się tak "bezosobowo" żebyś jakoś negatywnie nie odebrała. -
Wiem, że z dobroci serca czasem mówimy ludziom, żeby sie nie przejmowali, że
wszystko będzie ok, to taki nasz naturalny odruch. Tak w rzeczywistiości
jest, że im bardziej słodzimy, tym gorszy efekt - a może czasem warto kogoś
wysłuchać, i dowiedzieś się dlaczego tak sądzi, pozwolić mu przez chwilę
potwierdzić wszytko to co ,mówi o sobie - odkrywać powoli przyczynę, a nie
objaw - bo, dopóki nie zlikwidujemy przyczyny, ciągle będą sie pojawiały
nowe objawy - jak nowe głowy u smoka. Ale wiem, że to jest cholernie trudne,
a praca osoby bliskiej jest niezwykle ciężka. A na wszystkie dolegliwości
psychiczne - pewnie składa się jeszcze kilka kilogramów czynników - a to
wszystko, składa się na naszą osobowość...

> [...]
> Nie rób tego i Ty, i nie daj sie zdominowac przez ojca.
> Nie pozwól sobie wmawiać ze to z Tobą jest cos nie tak. To on ma problem!

Widzisz, bardzo łatwo jest powiedzieć "nie daj się zdominować przez.."; "nie
poddawaj się", "wyluzuj" - ale też wiesz, że czasem człowiek jest w takiej
pułapce, z której ciężko się wydostać.
Co do tego ojca, peewnie i ma problem - ale jest dla niego na tyle błahy, że
nawet go nie zauważa i nie ma takiej siły, która mu udowodni, że ten problem
jest ważny - no cóż, tu nam wchodzi cały sytem iluzji, które sobie tworzy
alkoholik - no, ale to już inna historia...

Użytkownik "Robbie" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:opr04f2dn6skz5vs@news.poczta.onet.pl...
> Dnia 2 Jan 2004 00:02:09 +0100, Smutny <m...@o...pl> napisał:

> Leki nie koniecznie muszą działać zaraz po zażyciu, mogą zacząć działać po
> pewnym dłużdzym okresie np. po tygodniu, czy miesiącu.

Właśnie - dokładnie jest tak, że leki szczególnie TLPD, NSSRI działaja po
kilku tygodniach dlatego tak ważne jest ich sytematyczne zażywanie i NIE
PRZEKRACZANIE DAWEK.

1. Data: 2004-01-02 14:15:36

Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

też byłem taki fajny facet
dziwne że niemam nikogo, nawet przyjaciół
i żyje jak schizojda

pierdolisz

1. Data: 2004-01-02 14:19:45

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Smutny" w wiadomości news:43d7.0000071f.3ff4a6f0@newsgate.onet.pl
napisal(a):

> Witam,

Czesc :-)

Pewnie nie uwierzysz, jesli Ci napisze podobnie jak pozostali - tez tak
mialem? ;-) Moze uwierzysz, ale pewnie zapytasz co z tego... i ja sie wcale
nie dziwie. To ze inni tak mieli i juz nie maja to super. Jednak to zbyt
malo aby inaczej postrzegac swiat.

> Mam 16 lat jestem ponoć przystojny i mądry, ale zamknięty w sobie.

"Nie rozmawiamy, nie rozmawiamy ze soba wcale. Nosimy w sobie smutki,
smutki i zale" jak spiewa niejaki Fisz. I spiewa prawdziwie. Po wielu
ludziach nawet nie mozna sie poznac, ze cos ich od srodka zzera. Na
zewnatrz usmiech od ucha do ucha, a w srodku rozdzierajacy krzyk zakrapiany
lzami.

> Ja jednak wiem, że wcale tak nie jest - wyglądam okropnie,

Zdarzylo Ci sie moze kiedys zobaczyc parke w ktorej jej lub jego widok Cie
odrzucil? No nie wierze, ze nie i wszyscy Ci sie podobaja lub sa Ci
chociazby obojetni ;-) Wiec jesli widziales kogos takiego to zwroc uwage,
ze chociaz Ciebie odrzucilo, to jednak ktos tego potwora trzymal za reke.
Bywa, ze tego kogos mozna uznac za naprawde atrakcyjna osobe. Na usta
cisnie sie wtedy pytanie:
- Co u licha on/ona w tym potworze widzi?! Pewnie pieniadze ;-P
Tymczasem idzie po prostu o najzwykleszy w swiecie subiektywizm. Nie to
ladne co ladne, tylko co sie komu podoba. Czy ja sie moge podobac? Jasne!
Niektore rozanielaja sie na moj widok ;-) Sa jednak osoby, ktorym sie na
moj widok podnosi - nie zartuje! :-) To obrzydzenie w niejednych oczach juz
widzialem. I komu wierzyc? Jestem paskudny jak noc listopadowa, czy jednak
atrakcyjny? Jestem .... :-) W miejsce kropek kazdy sam moze sobie wstawic
co chce, wedlug wlasnej oceny.
Umberto Eco w liscie do kardynala Marii Martiniego (o ile sie nie myle),
ktory zatytulowal "Gdy na scene wkracza ten drugi", czy jakos tak, napisal:

"Wymiar etyczny powstaje wtedy, gdy na scenę wkracza ten drugi. Wszelkie
prawo, moralne, czy jurydyczne, reguluje zawsze stosunki międzyosobowe,
również te, które wiążą nas z tym drugim, co je narzuca. (...) Jak uczą nas
również najbardziej laickie spośród nauk społecznych, to właśnie inny, jego
spojrzenie, określa nas i kształtuje. Jak nie potrafimy żyć bez jedzenia
czy spania, tak też nie potrafimy zrozumieć, kim jesteśmy, bez spojrzenia i
odpowiedzi innego."

Mlody jestes, wiec mozesz nie zdawac sobie z tego sprawy. Sam sie oceniasz
i swoja ocene narzucasz innym. I w tym problem. Ty oceniles siebie
negatywnie, a tym samym odebrales innym szanse do wlasnej oceny. Calkiem
mozliwe, ze gdy ktos jednak wyraza wlasna opienie, ktora nie jest zgodna z
Twoja, to traktujesz te slowa z duza doza podejrzliwosci. Byc moze uwazasz,
ze ta osoba wrecz klamie, aby tylko podniesc Cie na duchu. Gdy zas ktos
wyraza opienie zgodna z Twoja... oooo! To jest to! Ty zawsze wiedziales, ze
jestes do niczego i znowu ktos to potwierdza. Robisz tak? Byc moze nie...
ja tak robilem :-)

> Poza tym jestem gruby.

No i? W Japonii im grubszy tym lepszy :-) Ale nie mozna powiedziec, ze to
Japonczycy swiruja. Znam chlopaka, ktory od malego nosil ksywke odwolujaca
sie do najwiekszego ssaka ladowego ;-) W chwili obecnej brzuchol ma jeszcze
wiekszy... ma rowniez zone (calkiem, calkiem) i uroczego bobaska :-) Wiesz
jaka jest miedzy Wami roznica? Taka, ze on nie uznal, iz jego brzuch jest
wystarczajacym powodem, ktory mialby przekreslic wszelkie szanse na
szczescie.

Nie ma co sciemniac - to jak wyglada Twoje zycie w jakims stopniu jest
uzaleznione od Twojego wygladu i tego co nosisz na karku. Moja budowa na
przyklad uniemozliwia mi oddawanie takich skokow jak Adam Malysz ;-) Ale
Adam moze zapomniec o tym co moge zrobic ja ;-P Natomiast szczescie jest
pojeciem bardziej uniwersalnym. Szczesliwym moze byc chudy, gruby, niski,
wysoki, garbaty, lysy, wlochaty, z oczami zielonymi, niebieskimi, z nosem
zadartym, orlim... kazdy. Samo szczescie nie jest uzaleznione od tego jak
sie wyglada czy jaka wiedza sie dysponuje, ale od tego czy da sie sobie na
nie szanse. Jesli uznasz, ze nie jestes wart szczescia, to chocby tysiace
kobiet Cie adorowaly - bedziesz sam. Jesli zaakceptujesz samego siebie i
pozwolisz innym na ocene - wtedy chocby tysiace kobiet Cie olewaly, a tylko
kilka bylo zainteresowanych - w zupelnosci Ci to wystarczy ;-)

Tak swoja droga wlasnie mi sie przypomnialo. Bardzo podobala mi sie pewna
dziewczyna. Wlasciwie fizycznie nadal mnie pociaga ;-P Jednak wiem, ze nie
mam u niej szans. Dlaczego? Dlatego, ze ona ma slabosc do facetow z
krzywymi nogami... z takimi jakby pol zycia na beczce przesiedzieli ;-)
Pisze serio. Byc moze bym ja pociagal gdybym mial krzywe nogi, ale niestety
:-) I co w zwiazku z tym? Ano mowi sie trudno. Nie ona jedna na tym swiecie
i na szczescie nie wszystkie z nich lubuja sie w krzywych nogach :-)

> Nie jestem w stanie się uczyć, a co za tym idzie ciągle dostaje
> opieprze od rodziny za oceny w szkole.

Niektore rodziny juz takie sa ;-) Pamietam lzy pewnej dziewczyny (to juz
chyba byla II klasa LO), bo zamiast 5 dostala na koniec 4. No faktycznie
straszna tragedia. Pewnie miala nieco zeswirowana rodzine, ktora wymagala
od niej aby ciagle byla najlepsza.

> Co do mojej rodziny to matka jest alkoholiczką, a ojciec ciągle
> na mnie krzyczy.

No taka sytuacja napewno nie pomaga w tym, aby poczuc sie lepiej, pewniej,
bezpieczniej.

> Nie umiem także wogóle nawiązywać kontaktu z innymi ludźmi.

Ja nadal mam z tym problemy :-) Nabralem jednak wiekszego dystansu, mniej
roztrzasam porazki itp. - dzieki temu jest latwiej niz kiedys :-)
Pamietam swoje pierwsze kroki w podrywaniu ;-P To byla dyskoteka. Fajne
miejsce - w tlumie ludzi ma sie poczucie anonimowosci i dlatego moglem
tanczyc nawet na podescie w pierwszym rzedzie ;-) Mialem widok na caly
klub. Po przeciwnej stronie sali zauwazylem pewna dziewczyne - swietnie sie
ruszala :-P Bezczelnie sie jej przygladalem sadzac, ze w takim tlumie tego
nie zauwazy. Sadzilem tak nawet wtedy gdy zaczela patrzec w moim kierunku.
W pewnej chwili nawet sie usmiechnela. Pomyslalem, ze obok mnie tanczy ktos
kogo zna... moze nawet jakis chlopak ktory sie jej podoba. Gdy znowu sie
usmiechnela rozejrzalem sie dookola, ale nie dostrzeglem nikogo takiego. W
tej chwili przelknalem sline ;-) Juz chcialem zaczac patrzec w inna strone,
ale przypomnialem sobie, ze przeciez mialem zaczac pracowac nad moja
pewnoscia siebie. Usmiechnalem sie wiec lekko, na co ona wyszrzeczyla zeby
w pelnym usmiechu potwierdzajac tym samym, ze jednak o mnie jej chodzilo.
Nogi lekko zadrzaly, ale udalo mi sie wziasc w garsc ;-) Tanczylismy tak na
przeciwko siebie szczerzac do siebie zeby. Po jakims czasie cos odwrocilo
moja uwage i na chwile spojrzalem w innym kierunku. Gdy wzrokiem powrocilem
na kolumne jej juz nie bylo.
- No tak - pomyslalem sobie - Wszystko co fajne szybko sie konczy.
Skorzystala z okazji i zwiala. Pewnie za namolnie sie jej przygladalem
jednak.
Tanczylem dalej, az tu nagle ktos delikatnie lapie mnie za ramie. Odwracam
sie i... o w morde! To byla ona z kolezanka. Na to nie bylem przygotowany.
Mnie sporo kosztowalo odpowiedziec na jej usmiech, a tu po kilku minutach
juz mamy odbyc rozmowe? I co ja jej powiem? Powiedzialem tylko czesc i
odwrocilem sie do niej plecami. One tak staly, a ja intensywnie myslalem co
mam robic. Wreszcie zrezygnowaly, bo moje plecy nie sa czyms na co mozna
zbyt dlugo patrzec z zainteresowaniem ;-) W tym momencie ja jakos doszedlem
do siebie, no ale bylo juz za pozno. Zaczalem jej szukac, ale nie moglem
jej nigdzie znalezc. Wszystko rozegralo sie okolo polnocy, wiec prawie jak
historia z Kopciuszka ;-) Ja czulem sie okropnie. Uswiadomilem sobie
jednak, ze ona zapewne musiala czuc sie rownie (o ile nie jeszcze bardziej)
paskudnie. Zdecydowala sie pierwsza podejsc do chlopaka, ktory odwrocil sie
do niej plecami. Ona nie mogla przeciez wiedziec, ze zzarla mnie trema.
Wrocilem do domu i myslalem o tym, przezywalem te sytuacje ponownie raz za
razem. Wyzywalem sie od najgorszych, powtarzalem sobie, ze jestem do
niczego i tak dalej. W pewnej chwili powiedzialem sobie dosyc - przeciez
mialem sie zmienic. Spojrzalem wiec na sprawe inaczej. Skupilem sie na tym,
ze jednak moge wzbudzic zainteresowanie. To, ze nie wyszlo... trudno.
Nastepnym razem bedzie lepiej. Od tamtego czasu bywa roznie - czasem jest
lepiej, czasem znowu gorzej. Bywa, ze sie zblaznie, dostane kosza, zawiaze
nic porozumienia, ja bede na nie etc.

> Ciężko mi przychodzi nawet rozmowa na takie tematy jak
> sport, gry komputerowe, dziewczyny...

Mnie tez i dlatego na wykladach siedze po przeciwnej stronie niz moja grupa
;-P Ale gdy jest jakis temat, ktory mnie poruszy i jestem akurat z nimi
(np. na cwiczeniach) to wlaczam sie do rozmowy. Czasem palne jakas glupote,
ze az w uszach czuje cieplo, ale staram sie nie zapamietywac tego, aby moc
w domowym zaciszu rozlozyc to na czynniki pierwsze ;-)

> Własnie, jest u mnie w szkole dziewczyna - najładniejsza jaką
> kiedykolwiek widziałem na tym marnym świecie.

:-)

> Kiedy przy Niej jestem to denerwuję się tak bardzo, że ciągle
> gadam jakieś głupoty... chyba Ją tym do siebie zraziłem, zresztą
> jak wszystkich ludzi dookoła mnie.

Trudno mi uwierzyc, abys zrazil do siebie wszystkich. Przecie nawet taka
bestia jak Hitler mial u boku takich, ktorzy go popierali i darzyli
sympatia (co najmniej). Czy to mozliwe, aby zrazic do siebie wszystkich?
Moim zdaniem nie. Skoro wiec piszesz, ze zraziles do siebie wszystkich...
najprawdopodobniej sam sie od nich odcinasz uwazajac, ze to oni nie chca
miec z Toba nic do czynienia. Oczywiscie to dziala tez w druga strone - nie
wszyscy darza Cie sympatia. Byc moze nawet ta dziewczyna nie ma o Tobie
najlepszego zdania. Trudno. W zyciu czesto bywa, ze Adam czuje miete do
Bozenki, ktora woli Wojtka. Wojtek zas swiruje do Kasi, a Kasia do Adama
;-) A pozniej odwrotnie ;-P

> nic mi nie przynosi satysfakcji, nic nie daje szczęścia,
> nic nie zadowala.

Rozmawiam z kolezanka i dziwie sie, ze ona studiuje, chodzi na imprezy,
dorabia udzielajac korepetycji, chodzi na jakies dodatkowe szkolenia i cos
tam jeszcze. Skad ona bierze na to czas i energie? Mnie nawet nie chce sie
wyjsc z domu aby zrobic drobne zakupy. Wreszcie lapie jakas umowe zlecenie.
Nagle okazuje sie, ze przez 12 godzin biegam od mieszkania do mieszkania
rozmawiajac z obcymi ludzmi, po tym mam czas aby jeszcze zaczepic o sklepy,
usmiechnac sie do ekspedientki i cos tam zagadac, w domu posprzatac, cosik
ugotowac... Im wiecej robie tym wiecej checi do zrobienia czegos jeszcze.
To tu biegne cos zalatwic, to znowu tam trzeba cosik zrobic. Pozniej z
jakichs powodow sobie odpuszczam. Doswiadczam czegos niemilego i przedluzam
"urlop". Im mniej robie tym mniej energii na robienie czegokolwiek. Zycie
staje sie smetniejsze, bardziej szare.
Czysta fizyka - trudniej jest poruszyc cialo, ktore sie nie porusza, niz
nadac wieksze przyspieszenie cialu, ktore juz chociaz minimalnie sie
porusza. W druga strone to samo - gdy juz cialo sie porusza, to duzo
trudniej jest je zatrzymac. Kazdy doswiadcza tego jadac np. autobusem gdy
ten to przyspiesza, to hamuje ;-)

To co napisales nie jest takie bezsensowne, tylko takie zyciowe :-)

> Ale mój koniec i tak jest już niedaleko, bo mam zamiar się zabić
> i skończyć wreszcie swój głupi żywot.

A nie szkoda Ci tak latwo oddawac te wszystkie mozliwosci, ktore jeszcze
masz? Mozesz jeszcze wielu rzeczy sprobowac. Co Ci szkodzi? Najwyzej to
czego sprobujesz Cie do grobu wpedzi - np. wycieczki po gorach ;-) Laziles
po gorach? Z wycieczka szkolna to jednak nie to samo ;-) Moze jeszcze
jestes na to za mlody i nie masz mozliwosci - poczekaj wiec troche. Moj
kolega poczekal i wybral sie na zwiedzanie Europy majac pare zloty w
kieszeni - jezdzil autostopem, spal gdzies pod namiotem. To jest ryzykowne,
jasne. Trzeba liczyc sie z konsekwencjami - mozna nawet trafic na swirow,
ktorzy gdzies do lasu wywioza i zakopia czlowieka tak, ze wszelki sluch po
nim zaginie. Ale przynajmniej wczesniej czlowiek sobie troche swiata
obejrzy ;-)
Nie mam pojecia jak sie Twoje losy potocza i co Ci to zycie przyniesie...
co Ty bedziesz z niego chcial wziasc. W ciemno jednak mowie, ze Kostucha o
Tobie nie zapomni i wczesniej czy pozniej sie o Ciebie upomni. Skoro tak,
to po co sie tak rwac? To troche tak jak w przypadku jakiejs kolejki -
rozdaja np. hmmm... powiedzmy bilety za friko. Biletow jest 50 i maja je
otrzymac konkretne osoby. Bedac wsrod nich czy bedziesz sie rzucal do
przodu walczac z innymi aby dostac je jak najszybciej? No po co, skoro i
tak bilet otrzymasz - nawet jesli przyjdziesz ostatni. Co innego gdyby tych
50 biletow mialo otrzymac 50 pierwszy osob - wtedy nie ma zmiluj ;-) Walcz
o to co mozesz zdobyc jesli sie postarasz, a nie o to co i tak otrzymasz -
czyli swoj koniec.
Wiesz co mi pomagalo w takich chwilach, gdy juz prawie siadalem na
parapecie lub lapalem sie za zyletke? Mysl, ze byc moze jutro wszystko by
sie zmienilo. Wystarczylo zaczekac jeden dzien na to, aby byc wreszcie
szczesliwym, a ja z tego zrezygnowalem. Klopot w tym, ze jesli kolejnego
dnia nic sie nie zmieni, to ja nie mam pewnosci, czy nastepnego dnia nie
nadejda zmiany ;-) No i tak czekac pewnie bede do dnia, az juz nie bede
mial duzo do gadania tylko uslysze swist kosy ;-) Ale fajnie miec
swiadomosc, ze moge to zrobic. Dzieki temu moge zniesc wiecej.
I jeszcze jedno... byc moze na tym swiecie jest ktos, z kim mialem sie
ktoregos dnia spotkac i pomoc tej osobie. Jesli skoncze z soba, to nie
stane na drodze tej osoby i nie pomoge jej. Tym samym przyczynie sie do
czyjegos nieszczescia - i nie wazne, ze nie zdawalem sobie z tego sprawy.
Takiego swinstwa zrobic drugiej osobie nie mozna!

> Po co ja wogóle się urodziłem? ;(

Tez zadaje sobie to pytanie. No ale stalo sie - trudno. Skoro juz tutaj
jestem to czemu nie wykorzystac tego jak tylko sie da (jak tylko potrafie)?
:-)

> Czy mogę zrobić coś co by w końcu zakończyło ten
> koszmar, oprócz popełnienia samobójstwa?

Zmien punkt widzenia :-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

Tadeusz Niwinski
Witam!
Przytuliłam szkielecik
uciekłam z imprezy