nie jest tak źle

1. Data: 2001-08-10 09:53:22

Temat: nie jest tak źle
Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Myślałam, że w związku ze spotkaniem w Gdańsku dziś będzie tu kompletna
cisza.
Ale nie jest tak źle!
Widzę, że nie tylko ja musiałam zostać w pracy...
MauaM

1. Data: 2001-08-10 10:02:22

Temat: Re: nie jest tak źle
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cisza.
> Ale nie jest tak źle!
> Widzę, że nie tylko ja musiałam zostać w pracy...

nie. Kobiety i mężczyźni pracujący pozdrawiają i piją za tych, co na
pomorzu.

Ja

1. Data: 2001-08-10 10:04:37

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MauaM wrote:

> Myślałam, że w związku ze spotkaniem w Gdańsku dziś będzie tu kompletna
> cisza.
> Ale nie jest tak źle!
> Widzę, że nie tylko ja musiałam zostać w pracy...

Niestety - sporo osób zabraknie.
Niech żałują.
Najbardziej mi szkoda widoku Herbatki ubranej w torebki od Liptona :))

sadyl (w pracy, ale za pół godziny wychodzę, kupuję pączka i zmierzam na
spotkanie :)

1. Data: 2001-08-10 10:05:31

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał w wiadomości >

> nie. Kobiety i mężczyźni pracujący pozdrawiają i piją za tych, co na
> pomorzu.

Pozdrawiam z przyjemnością już teraz, a wypiję za nich wieczorem, jak już
będę po pracy...
MauaM

1. Data: 2001-08-10 11:29:18

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MauaM" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cisza.
> Ale nie jest tak źle!
> Widzę, że nie tylko ja musiałam zostać w pracy...

Kochani! co ssie dzieje z kamerami w Gdansku? Czy tylko ja nie umie tego
odebrac?

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-08-10 11:38:32

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" napisał w wiadomości

> Kochani! co ssie dzieje z kamerami w Gdansku? Czy tylko ja nie umie tego
odebrac?

A o jakich kamerach mówisz?
MauaM

1. Data: 2001-08-10 12:14:38

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odebrac?
> >
> A o jakich kamerach mówisz?
> MauaM

Towarzystwo mialo sie spotkac o 13. kolo zurawia nad Motlawa i machac do
kamery http://www.gdansk.gda.pl/um_green/k_kamera/k_pl_kame
ra.asp .
Niestety, mam klopot z odbieraniem widoku z tych kamer, a obiecalam
posciagac zdjecia. Znowu cos sknocilam :((

1. Data: 2001-08-10 13:17:23

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cisza.
> Ale nie jest tak źle!
> Widzę, że nie tylko ja musiałam zostać w pracy...

Juz wszyscy poszli? DB

1. Data: 2001-08-10 13:32:53

Od: "MauaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" napisał w wiadomości

> Juz wszyscy poszli? DB

Ja miałam pilną robotę. A interent u mnie działa tak, że nie mogę otworzyc
żadnej strony!
MauaM

polskie danie dla Wlochow?
czosnek marynowany
Poszukuje osob do prowadzenia serwisu kulinarnego (praca)
Co zrobić z ogórkami?
kotleciki z watrobki