Poszukuje osob do prowadzenia serwisu kulinarnego (praca)

1. Data: 2001-08-10 08:54:39

Temat: Poszukuje osob do prowadzenia serwisu kulinarnego (praca)
Od: "inek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje osoby do prowadzenia serwisu kulinarnego. Bedzie do praca odplatna
na terenie Warszawy (koniecznosc okresowych wizyt w biurze). Wymagania:
1. dobre lacze do internetu (nie pokrywamy kosztow)
2. poczucie humoru
3. ogolna znajomosc problematyki kulinarnej
4. umiejetnosc wyrazania swoich mysli w jezyku polskim, pisanym :)

Poszukuje rowniez redaktorow potrafiacych pisac ciekawe teksty o zabarwieniu
kulinarnym (nie przepisy kulinarne). Jest to rowniez praca odplatna jednak
tutaj juz zamieszkanie w Warszawie nie jest wymagane.

Zglosznia prosze przesylac na priv.

Pozdrawiam
Winicjusz Wojciechowski

1. Data: 2001-08-10 11:22:42

Od: "Madziar" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik inek <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9l07ft$cod$...@n...onet.pl...
> [...]
> kulinarnym (nie przepisy kulinarne). Jest to rowniez praca odplatna jednak
> tutaj juz zamieszkanie w Warszawie nie jest wymagane.

Witam,

Jesteśmy małżeństwem żywnościowców. Ja specjalizowałem się w
cukiernictwie, moja żona w skrobi. Mieszkamy w Łodzi. Kiedyś, w czasach
studenckich chcieliśmy zrobić swoją stronę, jakoś nigdy nie wyszło. Ale
zostało nam nieco tekstów, głównie dotyczących kuchni w ujęciu
dietetyczno-biochemiczno-chemiczno-technologicznym.
Gdybyś był czymś zainteresowany to chętnie udostępnimy, albo napiszemy coś
nowego... i tak nie ma co wieczorami w TV oglądać.
Jakby co to kontakt poniżej.
Pawka
____
PM
<m...@p...onet.pl> or <m...@g...pl>

1. Data: 2001-08-10 21:00:53

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziar wrote:

> Jesteśmy małżeństwem żywnościowców.
[ciach]

nie zapominajmy, ze istnieje coś pod nazwą "priv"

sadyl

Co zrobić z ogórkami?
kotleciki z watrobki
Piklopodobne