nie jest źle z winogronami

11. Data: 2017-06-22 19:07:12

Temat: Re: nie jest źle z winogronami
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:9b8b4133-c902-441e-b7c2-a72f255a7f27@googlegrou
ps.com...

> Potwierdzam, u mnie przedsiębiorstwo LAS co wiosnę skupuje winniczki

Hejka. Winniczki, krety, mszyce ... załamac się można.
Pozdrawiam z rezygnacją Ja...cki

12. Data: 2017-06-22 22:16:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Winniczki, krety, mszyce ... załamac się można.

Ile spółdzielnia płaci w skupie za jedną mszycę?

Jarek

--
"W swoim czasie trzeba walczyć, | nawet kiedyś sam był w akcji, miał swój czas
w swoim czasie się urządzić" | były zrzuty i przerzuty

13. Data: 2017-06-22 22:39:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ile spółdzielnia płaci w skupie za jedną mszycę?

Co LASka.

Ewa

Miskant nawożenie
Co to jest i czemu nie kwitnie;)