nie mam brwi od 5 lat, pomocy!

11. Data: 2010-01-23 06:52:39

Temat: Re: nie mam brwi od 5 lat, pomocy!
Od: "fiorella" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz do mnie napisac na a...@v...pl

z góry ogromnie dziekuje! :)

12. Data: 2010-01-23 10:55:14

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
Fragile Maja pisze:

>Bo masz jakieś tajemnice lekarskie i nie chcesz tego opublikować na grupie
>:-(

Nie mam zadnych tajemnic :) Po prostu nie zawsze mam ochote
dzielic sie swoimi przykrymi doswiadczeniami tutaj na grupie. Czasami
jestem na to zbyt slaba psychicznie. A skoro moge sie czyms podzielic,
i byc moze w czyms komus pomoc jakas porada, to wole napisac maila,
niz nic. Ot i wszystko :)

Pozdrawiam,
M.

13. Data: 2010-01-23 10:56:17

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fiorella" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> mozesz do mnie napisac na a...@v...pl
>
> z góry ogromnie dziekuje! :)

Poszlo :)

Pozdrawiam,
M.

14. Data: 2010-01-23 11:34:25

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O byciach u lekarza napisalam w mailu, jezeli przeczytalas.... mama chodzic
> nadal, tak? 4 sszpitale przy okazji zaliczylam - to tez opisalam....

Nie łatwiej, szybciej i taniej przykleić sztuczne? Poważnie.

15. Data: 2010-01-23 13:00:36

Od: "fiorella" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze tak, ale gdybys nagle stracil zarost, to prxykleilbys sobie sztuczny i
uznal, ze nie ma sprawy, czy tez chcialbys wiedziec, co sie z Toba dzieje?
Tym bardziej, gdybys przez 27 lat zycia mial gesta brode i musial sie golic
dwa razy dziennie? Ja mialam piekne, lukowate geste brwi i dlugachne, geste
rzesy... i nagle ciach... Gdybym wiedziala, co mi jest bulabym
spokojniejsza. To ta niewiedza lekarzy, chodzenie na jedna prywatna wizyte
za 100zł za druga, szpitalke, badania wykancza psychicznie... Mozesz to
zrozumiec?

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie łatwiej, szybciej i taniej przykleić sztuczne? Poważnie.

Witamina B6
Orzechy
Badania profilaktyczne
Badania profilaktyczne
[CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki