Re: nie mam brwi od 5 lat, pomocy!

From: "fiorella" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: nie mam brwi od 5 lat, pomocy!
Date: Sat, 23 Jan 2010 14:00:36 +0100

Moze tak, ale gdybys nagle stracil zarost, to prxykleilbys sobie sztuczny i
uznal, ze nie ma sprawy, czy tez chcialbys wiedziec, co sie z Toba dzieje?
Tym bardziej, gdybys przez 27 lat zycia mial gesta brode i musial sie golic
dwa razy dziennie? Ja mialam piekne, lukowate geste brwi i dlugachne, geste
rzesy... i nagle ciach... Gdybym wiedziala, co mi jest bulabym
spokojniejsza. To ta niewiedza lekarzy, chodzenie na jedna prywatna wizyte
za 100zł za druga, szpitalke, badania wykancza psychicznie... Mozesz to
zrozumiec?