nie mam brwi od 5 lat, pomocy!

1. Data: 2010-01-17 12:46:37

Temat: nie mam brwi od 5 lat, pomocy!
Od: <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pisze tu jeszcze z ta odsrobina nadziei, ze moze jednak ktos mi pomoze.
Otoz 5 lat temu zaczelam miec problemy zdrowotne. Bole stawow, kregoslup,
wypadanie wlosow, rozne krostki na skorze itp. No i zaczelo sie z brwiami -
najpierw takie lekkie przerzedzenie - brwi mialam geste, szerokie i dlugie
prawie zrosniete nad nosem. Potem pojawily sie takie cieniutkie lyse
paseczki, potem luk zaczal znikac powoli od zewnetrznej tak ze teraz mam
kilka wloskow u nasady. Skora na policzkach tez jest dziwna, taka jakby
lekko postarzala, pod swiatlo widac takie jakby drobne krostki i na tym
"tle" sa takie miejsca gladkie o okraglym ksztalcie. Takie cos mialam tez na
rekach, ale zniklo jakis czas temu. Wlosy mam bardzo slabe. Rzesy kiedy
geste i dlugachne jak sztuczne, teraz maja etapy - wypadaja na przyklad
prawie wszystkie dolnem potem odrastaja, pozniej sie przerzedzaja, lub
krusza, lub cienieja te gorne, potem znow wracaja do nromalnego prawie
stanu.
Od roku biore hormony na tarczyce bo to ponoc z tego - tylko, ze przy
tabletkach poziom hormonow jest taki, jak wtedy gdy juz brwi tracilam, a
zaden lekarz nie widzial problemu. Dodam, iz po miesiecznym pobycie we
wloszech w lecie zaczely m iladnie te brewki odrastac, co prawda wloski byly
cienkie, ale zageszczaly sie ladnie i juz male luczki sie robily - tutaj tez
zauwaze, ze po prawej stronie bardziej opornie. Dolne rzesy tez jak wypadaja
to po prawej stronie praktycznie wszystkie (potem odrastaja). No ale juz we
wrzesniu wszystko powypadalo.
Csami jakis wlosek mi odrosnie na srodku luku brwiowego, w dziwnym
ksztalcie, w dziwnym kierunku po czym wypada.
Jestem psychiocznie wykonczona.Bylam juz 4 razy w szpitalu od stycznia 2008.
Znow mam skierowanie na endokrynologie, ale robia badania i nic. Mam
podejrzenie o APS ale podejrzenia, poza tym lykam hormony, bralam zastrzyki
b6 kilka razy i nic ale to nic sie niue zmienia. Chce miec moje piekne
brwi!!!!! i chce wiedziec, co sie ze mna dzieje... jestem w depresji....
czesto placze... wykanczam sie nerwowo... Mysle juz o najgorszych
chorobach.... dodam iz w 2007 moj tatus zmarl na raka jelita a chwile
pozniej u mamy wykryto raka piersi. Mialam w tym kierunku robione mnostwo
badan i podobno nowotworu nie mam.
Czy ktos tutaj stracil kiedys brwi i potem je odzyskal? czy znakie kogos
takiego? czy moze mi ktos pomoc???

Fiorellino

2. Data: 2010-01-21 20:11:00

Temat: Re: nie mam brwi od 5 lat, pomocy!
Od: "fiorella" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawde nikt nie spotkal sie z takim objawem? nikt nie zna osob, ktorym
brwi wypadly same (nie przez depilacje, henny itp) i walcza z tym lub
odzyskaly brwi?
Bardzo, bardzo prosze o pomoc.,...

Fiorellino
Użytkownik <f...@n...pl> napisał > Witam,

3. Data: 2010-01-21 21:52:18

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiorella pisze:
> naprawde nikt nie spotkal sie z takim objawem? nikt nie zna osob, ktorym
> brwi wypadly same (nie przez depilacje, henny itp) i walcza z tym lub
> odzyskaly brwi?
> Bardzo, bardzo prosze o pomoc.,...

Byłaś u lekarza?
Tu masz trochę do poczytania:
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Utrata
+brwi&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

--
animka

4. Data: 2010-01-22 06:10:31

Od: "fiorella" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O byciach u lekarza napisalam w mailu, jezeli przeczytalas.... mama chodzic
nadal, tak? 4 sszpitale przy okazji zaliczylam - to tez opisalam....

5. Data: 2010-01-22 06:13:58

Od: "fiorella" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno - to, co mi podeslalas do poczytania i o wiele wicej juz sobie
poczytalam. nie znalazlam nikogo, kto bylby w tej samej sytuacji, a za to
pelno hipotez, moze, gdyby itp. Fakt faktem, ze ja biore hormony na
tarczyce, ktora mogla podobno byc powodem, ale nic sier nie dzieje. a jezeli
jest tak juz 5 lat, to po prostu juz nerwowo nie wytrzymuje... Prosze o
odpowiedzi osoby, ktore konkretnie to spotkalo.
Fiorella

6. Data: 2010-01-22 19:57:49

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fiorella pisze:
> [...]
> jest tak juz 5 lat, to po prostu juz nerwowo nie wytrzymuje... Prosze o
> odpowiedzi osoby, ktore konkretnie to spotkalo.

Jakie to hormony? Jak się nazywają te lekarstwa?
Ja brałam thyrozol 10 na tarczycę i teraz odtruwam po tym żołądek. Tym
razem trafiłam do dobrej lekarki, ale z jedną sprawą już trochą za późno.

--
animka

7. Data: 2010-01-22 20:24:37

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fiorella" <f...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
ktorym
> brwi wypadly same (nie przez depilacje, henny itp) i walcza z tym lub

Wyslalam do Ciebie maila na powyzszy adres, ale
mam zwrot :( Czy to rzeczywisty adres?

Pozdrawiam :)
M.

8. Data: 2010-01-22 21:34:33

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile Maja pisze:
> ktorym
>>

> Wyslalam do Ciebie maila na powyzszy adres, ale
> mam zwrot :( Czy to rzeczywisty adres?

Pracujesz w służbie zdrowia, prawda?
Już jakiś czas temu zaczęło mi to "świtać".

--
animka

9. Data: 2010-01-22 23:17:18

Od: "Fragile Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile Maja pisze:

>Pracujesz w służbie zdrowia, prawda?
>Już jakiś czas temu zaczęło mi to "świtać".

Nie, Animko, nie pracuje w sluzbie zdrowia, nie
wiem skad ten pomysl? :)

Pozdrawiam,
M.

10. Data: 2010-01-23 01:30:14

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile Maja pisze:

> Nie, Animko, nie pracuje w sluzbie zdrowia, nie
> wiem skad ten pomysl? :)

Bo masz jakieś tajemnice lekarskie i nie chcesz tego opublikować na
grupie :-(

--
animka

Witamina B6
Orzechy
Badania profilaktyczne
Badania profilaktyczne
[CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki