Felczerzy - czemu juz sie ich nie ksztalci?

1. Data: 2010-01-17 14:36:58

Temat: Felczerzy - czemu juz sie ich nie ksztalci?
Od: Pawel Baranowski <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie. Czemu się nie kształci felczerów?
Czy tego typu zawód medyczny nie jest potrzebny?

Czy jeśli idę z przeziębieniem to musi mnie obejrzeć lekarz? Przecież
odpowiedzialny felczer w przypadkach wątpliwych kierowałby do lekarzy (a
być może od razu do specjalisty).

Jak dla mnie same zalety - dla lekarzy zostałyby nieco trudniejsze
przypadki, na które mogliby poświęcić więcej czasu, a "sztampę"
obsługiwaliby felczerzy...

PS. Wiem, że teraz jest "ratownik medyczny", ale to trochę co innego
(tylko przypadki nagłe, a nie leczenie).

--
pozdrowienia

http://free.of.pl/e/ekonometria

Zapraszam na moja strone

2. Data: 2010-01-27 12:57:44

Temat: Re: Felczerzy - czemu juz sie ich nie ksztalci?
Od: "Jaszczomp" <jarek_arek(chlup)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Baranowski" <b...@l...pl> napisał w
wiadomości news:4b53209b$1@news.home.net.pl...

Bardzo to pszykre ale ostatniom szkole kształconcom felczeruf zamkniento za
puznego Gierka. Podobno w szkole tej zawionzalo sie kulko patriotyczne
dzialajonce przecifko produkci bomby atomowej w Polsce.

nie mam brwi od 5 lat, pomocy!
Witamina B6
Orzechy
Badania profilaktyczne